רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  ערוץ 7: תושב גוש עציון כבן 40 נעצר בחשד שפגע ברכבו של ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין וריסס את המילים "רוצח פדופיל".

🔎  ערוץ 7: תושבי שכונת שמואל הנביא בירושלים פנו לחברי ועדת החקירה לאסון מירון והתריעו מפני אסון שלטענתם מאיים על השכונה בשל התנגדותו של ראש העיר משה ליאון להעלות לאישור המליאה את תכנית הפינוי בינוי, למרות שרוב מוחץ מהתושבים חתמו בעד המיזם: "יואשם בגרימת מוות ברשלנות".

🔎  הפרגוד: במכתב האזהרה לרב יוסף שוינגר נכתב כי "הרב שוינגר, העומד בראש גוף בעל אחריות להילולה ולקיומן של דרישות המשטרה וגורמי הרישוי לקיום האירוע, היה מודע לכך שהאירוע מתקיים שנים רבות, לרבות בשנת תשפ"א, בחריגות משמעותיות מתוכניות הבטיחות והאבטחה, תוך סיכון הקהל במקום. בפרט, הרב שוינגר היה מודע לכך שהאירוע מתקיים שנה אחר שנה בחריגה משמעותית מהגבלת הקהל הקבועה בתוכנית הבטיחות ולא עשה די על מנת לשנות זאת. בנוסף, הרב שוינגר לא מנע את העסקתו של מנהל האבטחה הראשי של האירוע, על אף שהאחרון לא היה מסוגל למלא את כל דרישות התפקיד, ובפרט להגיע לאתר במהלך ההילולה".

🔎  העיתונאי יצחק נחשוני: יוסף גוטניק שעמד מאחורי קמפיין 'נתניהו טוב ליהודים' אומר כי הוא תומך בשקד ומקוה שנתניהו ייבחר. מילא שהוא פתי ומאמין שנתניהו ייבחר בחסדי שקד, זו בעיה שלו. אבל לסלף את רצון הרבי מחב"ד שהורה להצביע למפלגה החרדית ביותר זה חמור!

🔎  מרב מיכאלי על דבריו של גפני בקול חי נגד תח"צ בשבת: "ברמה האישית אני אוהבת את ח"כ משה גפני, אבל תחבורה ציבורית בשבת זה נושא שאנחנו במפלגת העבודה לא נוותר עליו" .

🔎  פעיל הימין ברוך מרזל ב׳רדיו 103׳: ״לא בטוח שאצביע בבחירות הקרובות, מעולם לא הצבעתי למשהו שאני לא מאמין בו. אם הערכים והדרך שלי לא יהיו תואמים למפלגת הציונות הדתית, לא אצביע״.

🔎  האם המתקפה של מרזל נגד בן גביר במטרה למרכז את בן גביר? עמית סגל: "אני לא בטוח שמרזל, פדרמן ובן ארי בנויים לשתף פעולה עם ספינים של בחירות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.