רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

חברים לשעבר של בן גביר זועמים: מדובר בבגידה בברוך מרזל. גם ליברמן החל את דרכו בכהנא ‎‎


תם עידן. האיש שהיה הכי מזוהה עם מרזל החליט לחתוך למרכז ולהתמתן. כל מי שקורא את הראיונות של בן גבר בחצי השנה האחרונה הבין שנפל דבר בישראל. בעזרת יועצי התקשורת, וכנראה הכיסא עושה הרבה מאד, בן גביר החליט בצורה איטלגנטית לשחרר את עצמו מהאידיאולוגיה הכהניסיטית ששמה הרבה ברקסים בדרך לשלטון. הכותרות אמרו את שלהם, אבל מרזל ובן ארי לא האמינו שזה קורה להם. האיש שהיה יותר כהנא מכהנא, החל להסתגנן וגם לחשוב אחרת, אני לא כהנא, לא מחוייב לכהנא, הוריד את תמונת גולדשטיין מהבית.

מרזל ובן ארי חדלו להיות האבות הרוחניים של בן גביר שמסתנוור ובצדק מאהדה הציבורית שיש לו. הוא בהחלט לא צריך אותם. אבל בעוד שבן גביר הוציא הודעה שהוא מודה למרזל על שלושים שנות היכרות, המצב לא פשוט בכלל, בקרב אנשי מרזל והאידיאולוגיים זה נחשב מעשה של בגידה ממש במורה הרוחני. זה דומה בדיוק לכך שליצמן היה מודה לאדמור מגור על שלושים שנות שירות ועובר למחנה רבי שאול אלתר.

למרזל בטן מלאה על בן גביר ולא מהיום. למשל שרץ עם אלי ישי לא ראו את בן גביר יוצא מגדרו לעזור למרזל. גם נועם פדרמן הודיע שלא יצביע לציונות הדתית.

הזעם על בן גביר גדול, מרזל לא מוציא את הכל החוצה אבל חבריו אומרים שהוא מרגיש נבגד, משהו תקע סכין בגבו של מרזל עמוק עמוק.

מישהו מסביבת מרזל נזכר דווקא באיווט ליברמן שהחל בכהנא וסיים היכן שסיים, אחרים דווקא נזכרו באריק שרון שהחל להתמתן עלה להר הבית קרץ לימין וזה התהפך עליהם עם ההתנתקות מגוש קטיף

הסיפור הזה מסריח מאד, משהו כאן לא בסדר, חוששים בימין, אם מרזל נגדו, זה נשמע מפחיד מאד, כנראה מרזל יודע דברים שהציבור לא יודע. כיצד ייתכן שפרי טיפוחיו של ברוך מרזל מי שהיה מורו ורבו הרוחני מעיד שלא יכול לתת הכשר למעשיו, זאת הרי אמירה קשה ביותר.

אחרים מרגיעים ומסבירים שגם לביילין זה קרה עם מורו ורבו הרוחני שמעון פרס, וגם הרב עובדיה עם אריה דרעי. מדובר כאן בתלמיד המחכים את רבו, ובן גביר החליט להשתחרר מהליפות של מרזל ובן גביר, ולעשות לביתו. מדוע שבן גביר יתחלק עם השלל עם מרזל ובן ארי. זה הרי הכל עבודה של איש אחד. האהדה לא של מרזל אלא של בן ארי. עם כל הכבוד מרזל תם זמנו.

את הכל כבר ראינו, אבל סירחון כזה זה באמת חציית קוים. שמרזל ובן ארי נגד בן גביר זה כבר נשמע אחרת לגמרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.