רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  בן גביר על הסערה בעוצמה יהודית: אני אוהב את ברוך מרזל אהבת נפש ומכבד אותו מאוד ואמשיך לכבד אותו, ואין לי שום מילה רעה להגיד עליו. ברוך נפסל בצורה לא הוגנת על ידי בית המשפט העליון ונעשה לו עוול גדול. אני מכיר ומוקיר את פעילותו אך אני לא הרב כהנא הי"ד, והמפלגה איננה ממשיכה את דרכה של תנועת כך.

🔎  מבוכה לסער: שר התקשורת יועז הנדל, אחד מאנשי תקווה חדשה בכנסת האחרונה, טען כי המפלגה אכן קיימה משא ומתן עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והליכוד לפני פיזור הכנסת. הנדל אמר את הדברים בחוג בית בתל אביב ואמר כי הוא זה שעצר את השיחות. (זאב קם)

🔎  ח"כ ניר אורבך ב'קול ברמה': "מעריך שבבחירות הקרובות אני לא אהיה חלק מהמערכת הפוליטית. אדע לתרום לחברה בדרכים אחרות" :

🔎  מכה לליברמן: בית הדין לעבודה דחה למעשה את הבקשה לצווי מניעה בדרך שבה התנהל ההליך - כלומר במסגרת עתירה של התאחדות התעשיינים. אם המדינה תפנה בעצמה לבית הדין הארצי לעבודה - ייתכן שיהיה ניתן להוציא צווי מניעה

🔎  יערה שפירא: בעבודה חושדים שרה"מ לפיד עומד מאחורי הקמפיין התקשורתי שקורא לאיחוד בינה לבין מרצ. גורם בסביבת יו"ר המפלגה מיכאלי תקף ואמר שלפיד מייצר ספינים כדי להגדיל את מפלגתו על חשבון הגוש.

🔎  סקר 'ערוץ 12':
הליכוד 33
יש עתיד 24
המחנה הממלכתי 12
הציונות הדתית 11
ש"ס 8
יהדות התורה 7
ישראל ביתנו 6
הרשימה משותפת 5
העבודה 5
מרצ 5
רע"מ 4
הרוח הציונית 2.1%. :

🔎  מנזקי הקורונה? לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה, תוך שנתיים, תוחלת החיים בארה"ב ירדה ב3 שנים - ב2021 ירדה תוחלת החיים בפעם השנייה ברציפות, ועמדה על 76 שנים וחודש, לעומת 78 שנים ו10 חודשים ב-2019.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.