רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

ווארטים


 

 📌הייתי עכשיו בכניסה לאיזה כולל אברכים בבית וגן.
הוצאתי לרגע את הנייד לרשום משהו.
לפתע צץ מולי אברך ששואל אותי ליד כמה אברכים: "אפשר לשאול אותך משהו"? "כן" עניתי לו.
"הפלאפון הזה כשר"?
"כן"? עניתי
"אפשר לראות"? שואל אותי החצוף.
נזכרתי שהאברך הזה עושה קבוע פאדיחות לבעלי סמארטפונים והחלטתי ללמד אותו לקח.
"אפשר לשאול אותך גם משהו"? שאלתי אותו.
"כן"
"אתה מהול"?
הוא היה המום, ואז המשכתי, "אפשר לראות"?
את צחוקם של האברכים שלידו ניתן היה לשמוע עוד הרבה אחרי שהלכתי.


 📌שמעתי פעם שאלה: למה הספרדים שמים בחמין שלהם ביצה והאשכנזים לא שמים?והתשובה ששמעתי היא: שהספרדים, למרות שבשבת אסור להיות עצובים ושרים שירים שמחים-בכל זאת צריך זכר לחורבן ולכן שמים בחמין ביצה (כי זה דבר עגול ומנהג אבלים לאכול דברים עגולים).אבל, האשכנזים לא שמים ביצה בחמין שלהם-כי החמין עצמו הוא זכר לחורבן!

 📌יום אחד שאל אותי הבוס: "אתה אדם חכם, למה אתה לא עשיר?"
השבתי: "אתה אדם עשיר, למה אתה לא חכם?"...

 📌בעל: "הייתי אידיוט שהתחתנתי איתך!"
אישה: "אני יודעת, אבל חשבתי שתשתנה"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.