רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  כנס ארצי ענק וחסר תקדים אמור להתקיים במוצאי השבת הקרובה, בהשתתפות עשרות מרבני העדה ושליחיה. המחאה התחילה בעקבות דבריו הפוגעניים של הרב אברהם יוסף באומרו בשידור חי ברדיו: "ישנן קבוצות של תימנים חסרי דעת" וכל זאת רק משום שהם דובקים במנהגי אבותיהם

🔎  ח"כ יעקב אשר במליאה: "קואליציית השינוי הפכה לשוק הפשפשים, חכי"ם משומשים מציעים עצמם למכירה לכל המרבה במחיר, המחנה הממלכתי הפך למחנה פליטים". השר גדעון סער ניסה לקטוע אותו: "טוב לכם שתעצור כאן". אשר הגיב: "לא תפחידו אותנו באיומים גם אם הם נאמרים בשפה אלגנטית".

🔎  הפרגוד: במפלגות החרדיות חושדים כי אנשי מתן כהנא הם שהדפיסו מודעות כביכול נגד גנץ על השיריון של מתן כהנא במפלגתו ---- המודעות נועדו לפי החשד לייצר עניין סביב מתן כהנא וליצור מצג שכהנא ניצח את החרדים, גורם חרדי: "אצלינו עוד לא שמעו שכהנא הצטרף לגנץ ותיעוד המודעות כבר נשלח לכתב ערוץ 12 יאיר שרקי. מה גם שסוג המודעה מתאים לעדה החרדית שכלל לא מתערבת בכאלו פוליטיקות"

🔎  היום שוחרר לאחר 6 שנים בלבד המחבל אחמד עשאייר שדקר בחור ישיבה בהר הזיתים. המחבל מתגורר בשכונת א-טור שבהר הזיתים. (אטינגר) .

🔎  ישראל כהן: ‏בכיר במפלגות החרדיות: ״גדעון סער מנותק. מי שאומר שהכנסת כהנא לא תפגע ביחסים עם החרדים חי בבועה. אין לו טיפת הבנה כמה מתן כהנא הוא סדין אדום במגזר החרדי. אתמול הוא וגנץ נפרדו סופית מהציבור החרדי. אין אצבע בעין יותר מזה. כהנא השפיל וביזה את הציבור שלנו ופגע בקודשי המגזר להכעיס״ .

🔎  ‏יהודה שלזינגר ל⁦שרון גל ב׳גלי ישראל׳‬⁩: ״הקרע בין בן גביר לסמוטריץ׳ אמיתי, אני לא שולל את האפשרות שהם ירוצו בנפרד״.

🔎  בנימין ליפקין: ‏אחרי שלא הפסיקו לחפור לנו על ההתלבטות של איזנקוט, הסקר הכי מחמיא נותן לו ולגנץ 14 מנדטים. בקצב הזה נראה שעד הבחירות השלישייה תהיה מאושרת אם תסיים בדו ספרתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.