רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 במאי 2022

צביעות סדיגורא בני ברק - הם מתכחשים לצוואה הקובעת כי בית הכנסת ברחוב פינקוס שייך לרבנית

 

בועידת ציריך סיכמו הינוקא עם שפירא וקנול לא לנהוג לפי ה"צוואה הקדושה" יותר!

אחרי שכשנתיים צועקים לנו בראש כל חוצות 'צוואה' ו'מצוה לקיים דברי המת' - באה ועידת ציריך והפכה את הקערה על פיה.

'ועידת ציריך' התכנסה לה בחורף בשוייץ, בבהילות מה. לציבור דווח כי הינוקא נסע לאנטוורפן, ולרשת דלפו תמונות מפתיעות שהוא דווקא בשוייץ בחברת קנול ומשפחת שפירא.

מתברר, כי בועידה הוחלט לא להשלים את אישרור הצוואה אצל רשם הירושות, (תהליך אותו התחילו כבר כמה חודשים לפני כן, ורשם הירושות סגר להם את הבקשה בגלל שלא ידעו לספק לו תשובות לבירורים שונים, וד"ל)

כי אם הצוואה מאושררת, הרי שהרכוש כולו עובר לרבנית, כשבצוואה בה הם מנפנפים מופיע מפורשות שבית המדרש ברחוב פנקס בת''א הרי הוא רכוש פרטי שעובר לרבנית.

יצוין, כי לפני מספר חודשים, בפניה לבית המשפט לזרוק את הרבנית מהדירה בירושלים (אחרי שמהדירה בבני ברק פינו אותה בכח הזרוע - גם כנגד הצוואה...), 
כתבו הבני ברקים ברוב חוצפתם כי צוואת קדשו של רבינו העקבי אבירים, בה הוריש את הדירה בירושלים לבנו באופן פרטי, אינה מחייבת כי היא לא מאושררת!! עפ"ל!

הנה כי כן, שנתיים שרוממות ה'צוואה הקדושה' בגרונם, וחרב פיפיות בידם, נמסו בשלג השוויצרי, כשכנגד הצוואה שהם מנפנפים בה שמכוחה הכתירו ינוקא, אבל בסעיפים שלא לרוחם אין להם בעיה לצפצף ולפעול כנגד, כפי שגם ניתן לראות במכתב התשובה ששלחו באמצעות עו"ד אבי וינרוט (נראה שמשום מה החליפו את עו"ד נחושתן שמלווה אל המאבק שלהם, אחרי סדרת הכשלונות המשפטיים בשנתיים החולפות)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.