רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 במרץ 2022

השטותים והשקרים של 'החרדי בעולמו'

 

מכתב לחרדי בעולמו...
כבר כתבתי לך לפני כשבועיים והמשכת לענות לי בזחיחות הדעת...
לא יודע למה אבל אני מדמיין אותך יושב מקליד ומתפקע מצחוק... ולא כמוני עכשיו - יושב מקליד עם גבות מכווצות... אין פה עניין של נצחנות, יש פה עניין של אמת. וכבר אמר הרה"ק רבינו נחמן מברסלב זיע"א כי "מידת הנצחון אינה סובלת את האמת"... ברצונך לנצח ולהתנצח, אתה מוכן גם לשקר בדרך...
והנה השבת הקב"ה שלח אלי מקרה יציר כפיך...
יהודי ממתפללי בית מדרשנו, אשר חצה את גיל החמישים, פתאום מתחיל לשאול שאלות באמונה... היי, לא 'סתם' שאלות כמו ששאלתי אני את אבא כשהייתי ילד. אלא שאלות חזקות באמת... שאח"כ הייתי צריך לצעוק מקירות ליבי אל השם - שלא ייכנסו בליבי חלילה!!
שוחחתי עם היהודי הזה כ-40 דק' אחרי תפילת מוסף... ואלמלא ידעתי שבני ביתי ממתינים לי הייתי מדבר איתו עד מוצאי השבת... וכולו מלא שאלות...
(למען האמת אלו שאלות של שטות, וכשהוא נשם בין שאלה לשאלה עניתי לו בקל עליהן, גם כאלה ששמעתי פעם ראשונה)

ולמה הוא "יציר כפיך"??
כי בשטף דיבורו שמתי לב שיש לו "יותר מדי" שאלות!! לא יכול להיות שהוא חשב עליהן לבד! אז שאלתי אותו איך זה התחיל? והוא ענה שהכל התחיל אצלו מזה ש...
הוא קרא 'באיזה מקום' שהנחת התפילין היומית זה 'המצאה' של התקופה האחרונה יותר...
ואז הוא התחיל 'לבדוק' בגוגל
ואיזה אתרים קפצו לו?
אתרי כפירה, חלקם אפילו אתרי מסיון!! שאין באמת רצונם לענות על שאלות באמונה, אלא כל שאלה באמונה הם לוקחים אותה ומגדילים אותה ומגיעים לכפור בחז"ל הקדושים ובצדיקים ות"ח שעמדו לעם ישראל בכל הדורות
יופי לך!!
אז עכשיו יש יהודי עם ילדים ומשפחה
שלא רק שסחבת אותו לביב הכפירה
אלא הוא הולך כי רוכלא ושואל את כולם שאלות מתריסות ומעביר את הבלבולים שלו לעוד ועוד ועוד
איזה כיף לך!! העיקר אתה חכם!! העיקר כולם מוחאים לך כפיים!! וואו!!

אסיים בדבריו הקדושים של רבי נחמן מברסלב זיע"א (שיחות הרן ק"ג)
טוֹב יוֹתֵר לִהְיוֹת פֶּתִי יַאֲמִין לְכָל דָּבָר,
דְּהַיְנוּ לְהַאֲמִין אֲפִלּוּ בִּשְׁטוּתִים וּשְׁקָרִים,
כְּדֵי לְהַאֲמִין גַּם בְּהָאֱמֶת.
מִלִּהְיוֹת חָכָם
וְלִכְפֹּר בַּכֹּל ח"ו.
דְּהַיְנוּ לִכְפֹּר בִּשְׁטוּתִים וּשְׁקָרִים,
וְעַל־יְדֵי־זֶה נַעֲשֶׂה הַכֹּל לֵיצָנוּת אֶצְלוֹ
וְכוֹפֵר גַּם בְּהָאֱמֶת ח"ו.
"וּמוּטָב שֶׁאֶקָּרֵא שׁוֹטֶה כָּל יָמַי
וְאַל אֶהְיֶה רָשָׁע שָׁעָה אַחַת לִפְנֵי הַמָּקוֹם" (עֵדֻיּוֹת ה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.