רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 קובי בורנשטיין: מהומה במליאת הכנסת סביב החוק של ח"כ גפני להרחבת הייצוג ההולם של בני האוכלוסיה החרדית: חברי האופוזיציה צועקים על רה"מ בנט "לך" "תתבייש", "לך", בנט בתגובה קם ועזב את המליאה בבושת פנים.

💥 טיקוצ'ינסקי ב'יתד': הנוסח החדש של רפורמת הכשרות שהגיע אתמול לדיוני הוועדה לשירותי דת טומן בחובו מוקשים רבים שמעקרים את סמכות הרה"ר. ח"כ יעקב אשר חשף בין היתר סעיף שערורייתי הקובע שוועדת הרבנים האלטרנטיבית תקבע בעצמה את תקן הכשרות. "הבטיחו שהרבנות תקבע את התקן, אבל בחוק זה לא מופיע".

💥 ישי כהן: בסיעות החרדיות מדברים על ציר חדש-ישן של איילת שקד - אביגדור ליברמן - זאב אלקין. בשיחות בין בכירי חברי הכנסת החרדים, הם מדברים על הציר הזה כציר מסוכן ביותר עבור המגזר החרדי, מבחינה גזירות כלכליות.

💥 ח״כ זוהר לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״אני יכול להבין את חבריי מהמפלגות החרדיות. אבל צריך לזכור שיש את עניין העיקרון. כשאנחנו נחזור לשלטון, נעשה את אותו דבר בדיוק״

💥 עוד מח״כ זוהר ב׳קול ברמה׳: ״אנחנו משתדלים להגיע להסכמות עם הקואליציה על הרכב הוועדות ואני מקווה שהדברים יסתדרו. ברגע שזה יסתדר, ימונו חברי וועדות מהאופוזיציה״.

💥 אדם פנה לאדם שעומד לטוס ללונדון והציע לו 
שיעביר את הצמח גת ללונדון,
והוא המציע ישלם לו 5000$ ואת הכרטיס הטיסה

💥 קרני ב'ידיעות': בתוך קואליציית בנט - לפיד הולכים ונפערים סדקים שמאיימים על אחדותה לקראת ההצבעה הגורלית על התקציב בעוד 3 שבועות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.