רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 משה גלסנר: ‏טיוטת חוק הגיוס החדש שפורסמה היום מנמיכה באופן דרמטי, כמעט ב-50% את יעדי גיוס החרדים.

💥 יהדות התורה: הסיעה מודיעה על התנגדותה הנחרצת לחוק הגיוס שהונח הבוקר על שולחן הכנסת. מדובר בחוק רע הקובע יעדים תוך איומים בסנקציות נגד לומדי התורה, בניגוד מוחלט למה שנקבע בישראל לאורך השנים.

💥 יעקב ריבלין: ‏חוק הגיוס. החכים החרדים יצביעו כמובן נגד אך בסתר ליבם יתפללו שיעבור. האלטרנטיבה של העדר חוק בכלל גרועה הרבה יותר.

💥 דפנה ליאל: חוק הגיוס שהוגש היום הוא הכל חוץ מחוק גיוס: בשלוש השנים הקרובות לא יקרה כלום (בכל זאת צריך ״להסתגל״),יעדי הגיוס מגוחכים- השנה כ-1,500 חרדים. זה פחות או יותר היה מספר המתגייסים החרדים לפני עשור. בחוק הקודם דובר על יעד גיוס של כ-3,000 בשנת 2017-פי שניים!

💥 עוד מדפנה ליאל: כמובן הישראבלוף נמשך וגם הפעם המספרים יהיו מנופחים - החוק קובע שחרדי יהיה מי שלמד במשך שנתיים מתוך 4 במוסד חרדי גם אם הוא כבר לא חרדי. שמעתם נכון. משמע- חוזרים בשאלה למשל יספרו כחרדים. בקיצור- לא שיוויון בנטל ולא נעליים. הגיע הזמן שהממשלה, גם זו שהוקמה ללא חרדים, תודה ביושר שאין לה שום דרך לאלץ חרדים להתגייס.

💥 בסביבת גנץ אומרים שהוא מודע לכך שהחוק לא מביא לשיוויון בנטל ולכן יקדם רפורמה רחבה יותר של שירות אזרחי לחרדים וערבים

💥 הרב מאיר שטרית, אחיו של הנעדר ניסים שטרית, מפתיע בראיון לישי כהן: אם אחד הרוצחים יחשוף את מקום הקבורה - אלחם שהוא יקבל חנינה מנשיא המדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.