רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 יעקב ריבלין: יצאתי כעת מחדרו של ח"כ מ'דגל' שמוכן להישבע שאדלשטיין היה מתואם עם סער לפני שהכריז על הצורך המיידי להחליף את נתניהו. הוא גם מעריך שאדלשטיין ינסה לפצל את הליכוד ולחבור לממשלה.

💥 בת 28 מירושלים נעצרה הלילה בחשד שריססה צלבי קרס בבית מלון בבירה - הבוקר האריך ביהמ"ש את מעצרה ב-4 ימים לטובת המשך פעולות החקירה בעניינה (טויזר).

💥 סקר החדשות ומנו גבע: הליכוד עם נתניהו מתחזק ל-34 מנדטים, בנט עם 7, סער ורעמ על 4, הקואליציה מאבדת את הרוב עם 58, בלוק נתניהו מתחזק ל-56 אבל עדיין ללא אפשרות להקים ממשלה.

💥 הליכוד בראשות אדלשטיין מתרסק ל-20 בלבד, המנדטים עפים לשס, סמוטריץ, גנץ ואפילו לפיד - אבל יש אפשרות לליכוד להרכיב ממשלת ימין (62) או מרכז ימין(70). זו הדילמה החריפה של הליכוד כרגע - יותר מנדטים או שלטון?

💥 עוד מהסקר: רוב בוחרי הליכוד לא קונים את טענת אדלשטיין שנתניהו לא יכול להביא שלטון. הפער המטורף בהתאם: 80 אחוז. (עמית סגל).

💥 ח"כ יעקב אשר ב'ערוץ 12': "אנחנו לא מתערבים לליכוד מי יעמוד בראשו ואין לנו שום מחויבות פרסונלית לאיש, יש לנו ברית היסטורית עם הציבור המסורתי במדינה שרואה בלומדי התורה נכס והליכוד היא המפלגה שמייצגת אותם".

💥 96 בתי ספר הצטרפו היום לתוכנית הכיתה הירוקה - בסה"כ 190 בתי ספר משתתפים בפיילוט (יעל אודם).

💥 מספר החולים קשה ירד ל-427, 2% מבדיקות הקורונה אתמול - חיוביות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.