כאן
הקדים
אם
לאב
,
לפי
שגלוי
לפניו
שהבן
ירא
את
אביו
יותר
מאמו;
ובכבוד
הקדים
אב
לאם
(ראה
שמ'
כ
,
יב)
,
לפי
שגלוי
לפניו
שהבן
מכבד
את
אמו
יותר
מאביו
,
מפני
שמשדלתו
בדברים
והנה לכאורה רואים בהתנהגות חסידי האדמור הצעיר שאין כאן לא כיבוד אב ולא מורא אם.
ולמה אריכות הדברים להסביר שאסור לשדוד את האם כיוון שיש לה הרבה כסף!
ואולי משום שאין דרך ארץ - אין תורה, כפשוטו.
בברכה
מבקר
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.