רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

התמיהות הן גם ההסבר


מאת יהודי פשוט

שמעתי אתמול איזה נימת צער בדברי הרב חיים שליטא בשיחתו על המעשה הנבזה של אדמו״ר אפרוח באמו יולדתו, אמנם אני מצטער בצערו הוא ואי אפשר שלא לכאוב את עלבון האימא האלמנה. אבל אותו סיפור של אימא שחזרה מלונדון ומצאה שבנה המאודמ״ר זרק אותה מבית אלמנותה כלל לא הפליא אותי, וכי כמה פעמים צריך בן רע להוכיח לי שהוא מגלומן קליני ופסיכופט קרימינאלי נטול שמץ רגש של בושה ומוסר כליות. וחבל שאין להם לרוב הבריות את החושים לפסיכוגונומיה אלמנטרית, כי כל הבעת עין ושריר מפניו של הילד הזה מכריזים על כך ורושם זה עמד לי כאשר התבוננתי באין קץ צילומים שראיתי.
עבדכם לא ניסה להיות או להשמע שנון כאשר כתב במדור זה שהרוע והחולי בבן זה הוא הוא אשר גרם לאביו רע המזג להועידו לממשיך כאשר עשה זאת לקראת חתימת ימי חייו בדרך הסאדיזם הצרוף שעשה זאת,  כי זו היא הבנתי ומעולם לא היה לי ספק במנוח איללא אירחמו שהוא אוצר בלום של רוע לב ותחלואי הנפש והאופי, ואין לי ספק שלו יישר חיילו היה הוא עצמו נוגח לכל עבר והורס את החיים לחצי העולם שמשתהה מלהכיר בו כגדול האדמו״רים של כל הזמנים.. ועם כל הכבוד הראוי דומני שעצם הקושיות והתמיהות מעמידות את הנער הפסיכופת הרע הזה שנקרא האדמו״ר בעל הצוואה מסאדיגורא במעמד מדומה, כאילו שהוא מהאנשים הנורמטיביים שאפשר לבוא עליהם בטענות וקושיות.. ולפענ״ד חוליו אנוש ועוד יישמעו ממנו מעשי סאדיזים וטירוף הגדלות כהנה וכהנה עד שיתברר לרוב האנשים שהצ׳אלמערס צודקים כשהם אומרים: ווען מען זאגט קראנק משוגע ברויך מען גלייבן..
יהודי פשוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.