רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 ישי כהן: ‏יו״ר הכנסת שואל את ראש הממשלה בנט אם הוא רוצה להגיב. יאיר לפיד עונה ״לא״. אמיתי.

💥 עמית סגל: עבאס הצביע עם המשותפת נגד הקואליציה בהארכת מצב החירום.

💥 ליברמן: הכסף בחברה של הבת שלי לא של הבת שלי, אני עבדתי בחברה, היא רק הייתה רשומה על שמה אבל ההכנסות שלי (עמית סגל).

💥 ירושלים: 1360 חדרי מלון יבנו ב6 מלונות חדשים בירושלים. (יתד).

💥 אביעד גליקמן: ‏עוזרו הבכיר של מנדלבליט, עו"ד גיל לימון, מונה למשנה ליועמ״ש במקום דינה זילבר.

💥 ח"כ קרעי בתגובה לדיווח כי גיל לימון, עוזרו של מנדלבליט, נבחר על ידי ועדת האיתור לתפקיד המשנה ליועמ"ש: "חבר מביא חבר. ובתקשורת דממה. לאף אחד לא אכפת מניגוד העניינים הזועק לשמיים"

💥 יעקב ברדוגו: ‏מנדלבליט מצפצף על כולם. הפרקליטים בצלאח א-דין חשים על בשרם כיצד הוא בוחר את גיל לימון במצב של ניגוד עניינים ומעדיף אותו על פניהם. אין סוף לתחתית במבצר צלאח א-דין וכעת לימון יוצב כשומר הכספות בהן טמונות קלטות מנדלבליט-אשכנזי ושאר מרין בישין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.