רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 באוגוסט 2021

מבזקים


💥 ח"כ ליצמן: תקציב המדינה פוגע קשות באזרח הקטן בעלייה של 30% במחירי החשמל, עליית תעריפי הארנונה לבתים, עליית מחירי התחבורה הציבורית ופגיעה במשתמשי הרב קו, ללא פתרון לנכים, פגיעה קשה בחקלאות, עליית מחירי הדיור, מחירי השתיה וכלים חד פעמיים. בושה שליברמן פועל באכזריות נגד משפחות ברוכות הילדים, הציבור החרדי ועולם התורה. 

💥 ‏האם מתפורר הרוב להעברת התקציב בכנסת? ח"כ ‎יעל רון מכחול לבן: "פורשת להיום בתחושות מעורבות. מצד אחד, להעביר את התקציב זו באמת התקדמות. מצד שני, אין בתקציב הזה בשורה או תקווה לאזרחים שממשיכים ליישב את אזורי הנגב והגליל - לא בבריאות, לא בתחבורה ולא בתעסוקה" (גלצ).

💥 ח"כ איתמר בן גביר: ‏עליית מחירי התחבורה הציבורית, מס על חד פעמי ושתיה מתוקה, מס על שירותים רפואיים והעלאת מחירי החשמל, אלו רק חלק מגזירות ממשלת הריפוי והאיחוי. והכל כדי לשלם 53 מיליארד שקל למנסור עבאס, האיש שבלעדיו כל הממשלה המנופחת הזו תלך ללשכת אבטלה.

💥 ינון מגל: ‏ליברמן מעלה מיסים, גוזר גזירות על החלשים ביותר, מסתובב אמש במשרד רוה״מ עם כוס יין לבן ואומר לכולם ״הכל גן עדן״. איש אפל.

💥 משה נוסבאום: צריך לשים לב שבקשת המפכ"ל לתוספת של 5,000 שוטרים לא התקבלה - ומה שנקבע בהחלטת הממשלה היא כאמור תוספת של 1,000 שוטרים בלבד.

💥 ליאור קינן: 3 ח״כים מהקואליציה פנו לשרת החינוך - הרפורמה בחוק ההסדרים שמבקשת לדרג את בתי הספר בהתאם ליכולות שיציגו יש סכנות אדירות מימדים שעשויות לפגוע במערכת החינוך. יוזם המכתב, ח״כ רם שפע ביחד עם ח״כ משה (קינלי) טור פז וח״כ מיכל רוזין מבקשים להוציא את הרפורמה מחוק ההסדרים.

💥 יהודה שלזינגר: ‏אז יש תקציב אבל, וזה חתיכת אבל - אין בשורה לקשישים, אין בשורה לפריפריה, אין בשורה להתיישבות ואין בשורה לרווחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.