רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

מבזקים


💥 חזקי ברוך: הדיון בבג"ץ בעתירה של חברי הכנסת באופוזיציה נגד הקואליציה נדחה מיום ראשון ליום שני. על הקואליציה יש להגיש את תגובתה עד יום חמישי בצהרים ועל היועץ המשפטי לממשלה להגיש את עמדתו עד יום ראשון בצהרים. ככל הנראה הדיון יתקיים בשידור חי.

💥 ההפקרות בשחקים נמשכת: מטוס חכור שימש את גנץ כ"מונית מעופפת": שר הביטחון וארבעה מעוזריו המריאו בשבוע שעבר לצרפת במטוס ריק של 180 מושבים, למרות שבקו פועלות טיסות סדירות (הארץ).

💥 על חשבון משלם המיסים: ‏משרד המשפטים הוציא כ-35 מיליון שקל לפחות על אבטחת בכירי הפרקליטות, ביניהן ליאת בן ארי - מסוף 2019. (אלי ציפורי).

💥 תקציב: שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה לרשת ב' "לאחר שיח שהיה לי עם השר פורר הגענו לפשרה שנביא כאלף ממתינים מאתיופיה, שנה הבאה 3,000 והשאר בשנים שלאחר מכן".

💥 ‏משרד הבריאות: אתמול אובחנו 2,080 מאומתים חדשים. מספר החולים קשה עלה ל-212 מהם 37 מונשמים.

💥 ‏מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' אש: "אתמול היו 2,080 מאומתים חדשים ושיעור הבדיקות החיוביות עבר את ה-3%. אנחנו לא רואים האטה בתחלואה".

💥 מובילות הקורונה בישראל - תל אביב, נתניה, פתח תקווה וראשון לציון.
במספר המאומתים החדשים ביחס למספר התושבים בשבוע האחרון, בני ברק במקום ה-159.

💥 'ידיעות': ההימור של בנט - לא מספר המאומתים ולא כמות החולים הקשים יקבעו אם יהיו הגבלות או סגר – אלא העומסים בבתי החולים, אם יפחית את התחלואה בדרך זו, הקרדיט יהיה כולו שלו, אם בתי החולים יעמדו בסכנת קריסה בגלל זינוק בכמות החולים המאושפזים, הוא יצטרך לספק תשובות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.