רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 ‏השרה איילת שקד בראיון לחדשות 13 אומרת כי אם היא תיבחר לנציגה בועדה למינוי שופטים היא לא תבחר בדינה זילבר לעליון, אלא תפעל לקידום מינוי שופטים שמרנים כפי שעשתה כשרת משפטים בעבר.

💥 ‏ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לגלי ישראל: ״אני יודע שזה קשה להאמין אבל אני נהנה מהתקופה כרגע, זו עצירת תדלוק. אתה יכול לישון לילה שלם בלי טלפונים. עברו שישה שבועות, אזרחי ישראל יכולים לראות מה שוויה של הממשלה, ירדנו למקום ה-17 בדירוג הקורונה".

💥 אביר קארה: ‏מעט לפני כניסת השבת, היועמ"ש מנדלבליט הוציא מחוק ההסדרים את הסעיפים שעוסקים ביבוא מקביל של מזון ושל תמרוקים, לב ההבטחה שלנו להורדת יוקר המחיה בישראל.\

💥 ח״כ יום טוב כלפון מימינה (נורבגי) בפוסט בצרפתית: אם הייתי מצביע בעד ריבונות - הייתי נענש וכנראה גם מאבד את המקום שלי בכנסת. (עמית סגל)

💥 שלזינגר ב'ישראל היום': המיסים החדשים שמתכנן ליברמן להטיל על הציבור: הטלת מס על הכניסה לגוש דן, מה שמכונה אגרת גודש. נוסף על כך, מתכוונים להטיל מס על הכלים החד־פעמיים, מה שיביא להכפלת מחירם עבור הצרכן. יתרה מזו, יוטל מס על משקאות ממותקים, מס על ביקור אצל רופא פרטי, ביטול ההנחה על הרב־קו בתחבורה ציבורית ועוד :

💥 ‏ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לגלי ישראל: ״אני יודע שזה קשה להאמין אבל אני נהנה מהתקופה כרגע, זו עצירת תדלוק. אתה יכול לישון לילה שלם בלי טלפונים. עברו שישה שבועות, אזרחי ישראל יכולים לראות מה שוויה של הממשלה, ירדנו למקום ה-17 בדירוג הקורונה".

💥 ‏תקווה חדשה תגנוז את החוק שנועד למנוע מנתניהו להתמודד לכנסת. לאחר שהיועמ"ש סבור שיש בעיות משפטיות עם החוק. (זאב קם).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.