רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

על מה התכוונה הרבנית מסדיגורא שדיברה על בנה הצעיר שהוא כעת נמצא ב"תסמונת שטוקלוהם"?


מאת חסיד סדיגורא אמיתי

למי שאינו יודע "תסמונת סטוקהולם" היא תופעה פסיכולוגית שבה אדם המוחזק בכפייה בידי אנשים זרים, מפתח אמפתיה והזדהות נפשית עם האידאולוגיה והמעשים של האנשים המחזיקים בו. התחושות הללו נחשבות לבלתי-הגיוניות בשל הסכנה הממשית האורבת לאדם. תסמונת זו מבוססת בעיקר על טראומה שיוצרת אצל אדם רגשות חיוביים דווקא כלפי זה שפוגע בו או כלפי מי שנתפס כדומיננטי.

השם ניתן לתסמונת זו בעקבות שוד בנק שהתרחש ב-23 באוגוסט 1973 בסטוקהולם שבשוודיה. ארבעה מעובדי הבנק הוחזקו כבני ערובה במשך חמישה ימים וחצי בכספת הבנק בגודל 3×12 מטר על ידי שודד ששהה איתם בכספת. ראיונות עם בני הערובה לאחר שחרורם ומחקרים פסיכולוגיים על מקרים דומים, גילו את התופעה של חטופים החשים הזדהות עם החוטף ופחד דווקא מהמחלצים.

רבותי זה בדיוק מה שקורה. הילד המנוול הזה בן ה-25 מרגיש כעת באופוריה ומזדהה עם אלו ששופכים את דם אימו ואביו, והחריב את כל המושג חסידות. דברים כאלו עדיין לא היו בעולם החסידות, מדובר בילד מגודל בוגר ישיבת מיר הליטאית שם היה מנייעס עם כל הליטאים ומצחקק על כל הרביס ולפתע אותו ילד מגודל קיבל מלוכה נפלה לידו פיס על ידי ייצורים אפלים.

קורה כאן דבר שמזעזע את אמות הסיפים. הילד המנוול הזה מביא שואה רוחנית וגשמית על עם ישראל קטרוג שכמותו לא היה. הילד הזה הוא נגיף אמיתי לעם ישראל. זה הקורונה האמיתית שילד מטומטם כזה זוכה להכרה רשמית על עיתוני המבשר והמודיע, כאשר אימו נרדפת. מה הפלא שככה מסתכלים עלינו. למי אפשר למכור שמדובר באדמו"ר. כאשר אימו מתראיינת נגדו בטלויזיה ואומרת בקולה שהוא שופך את דמה.

וכאן אני חושף לכם משהו ענק. שייעלה הינוקא ידע מהצוואה המזוייפת שהוא מאביו בכח והיה שותף סוד לכל המערכה הזאת לפני פטירת האבא. שייעלה חיסל את השם סדיגורא. אך אנו מקווים ששאר האחים הקדושים יצליחו להתגבר על האדמו"ר משטוקלוהם בני ברק ויחזירו את הכבוד האבוד של סדיגורא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.