רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 ביולי 2021

מבזקים


 💥 הרב דובי פינקוביץ - שליח חב״ד באמסטרדם ב'לפני חצות' בסקופים: בחורים נעצרו בבית מלון בעיר לפני כשבוע ומחר דיון נוסף בנוגע להמשך מעצרם. ישנם מס׳ אנשים בישראל שמנצלים את תמימותם של בחו״י שלא מכירים החוק שאוסר במדינות רבות את השימוש בגת.

💥 ‏פרשת ילדי תימן: העליון דחה תביעת נזיקין של משפחה. (ווינט).

💥 רבקה רביץ, ראש הסגל של הנשיא ריבלין ל'ידיעות': הייתי רוצה להיות הח"כית החרדית הראשונה ב'יהדות התורה'. אני יודעת שבסוף זה יקרה, ואז אהיה שם.

💥 הליטאים בקונגרס הציוני: הרב פסח לרנר יו"ר סיעת ארץ הקודש בקונגרס הציוני למימרן בקו"ח: "אין לנו שום שיתוף פעולה עם הרפורמים. ההיפך, אנחנו מוכיחים לכל העולם שיש יהודים שאוהבים את ארץ ישראל על פי התורה".

💥 עוד מהרב פסח לרנר למימרן ב'קול חי': "אנחנו מייצגים את היהדות בעולם, ולשם כך התמודדנו בהוראת גדולי ישראל, עד היום אנשים נגד היהדות ונגד ישראל אמרו שהם מייצגים ולכן היה חשוב להשמיע את קול האמת".

💥 השר לשירותי דת מתן כהנא בכנס המשפט העברי של לשכת עורכי הדין - "אשמור על מעמד בתי הדין הרבניים."

💥  יו"ר מפלגת נעם, וחבר סיעת הציונות הדתית, חה"כ אבי מעוז, פנה ליו"ר הכנסת, מיקי לוי תחת הכותרת "הדרת חברי הכנסת הגברים ממועמדות לועדה למינוי דיינים", במכתב מלין חה"כ מעוז, על כך שתיקון החוק למינוי דיינים, מדיר גברים, ומונע מכ-85 חברי כנסת הגברים להגיש מועמדות לחברות בוועדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.