רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 ביולי 2021

מבזקים


 💥 דובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברצ׳יק בראיון לקו החרדי ״אנחנו עדים לתופעה חמורה של השחתת מצבות בידי נערים ערבים שאף מתגאים בזה ומעלים לרשתות. החלטנו להילחם בתופעה ולמנוע מקרים כאלו בעתיד. יצאנו למבצע מעצרים וכמה חשודים נעצרו. לא נשלים עם הדבר הזה לעולם״

💥 מבזקן 12 | צ׳אט הכתבים
מטעם משפחת נתניהו על החשיפה ב"מהדורה המרכזית": "מאז שהזוג נתניהו קנה את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג'קוזי, ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה במה שלא הותקן. זהו שקר מוחלט"

💥 נתניהו: עוד הערב יגיש מטעמי עו״ד יוסי כהן מכתבי תביעה על הוצאת לשון הרע ודיבה נגד הערוצים 12, 13 ו-11, והכתבים גיא פלג ואביעד גליקמן, בסכום כולל של 500,000 שקל. הם פרסמו פרסום שקרי וכלל לא פנו קודם לכן לקבלת את תגובתנו, לא נתפלא אם מקור הפרסום של שקר הוא הפרקליטות שמנסה לשווא להסיט את תשומת הלב מהקריסה הדרמטית של התיקים התפורים נגדי בבית המשפט.

💥 דפנה ליאל: סגן השר במשרד ראש הממשלה אביר קארה סירב לקחת את הרכב שהוכן לו. בינתיים הוא סירב להחזיר את הרכב שקיבל מהכנסת עד שיקבל את מבוקשו.

💥 ‏עוד לחץ על רע"מ ומבוכה לעבאס. הרשימה המשותפת תעלה ביום ב' בשבוע הבא הצעת אי אמון בממשלה בשל "מאמצי הממשלה להעביר את החוק לפירוק משפחות לאחר שלושה שבועות של מדיניות גזענית והעמקת הכיבוש ואי השוויון".

💥 עתירה לבג"ץ: יו"ר הכנסת מינה מנכ"ל בניגוד עניינים. (ערוץ 20).

💥  יאיר לפיד - ‏שולח ברכת החלמה וחיזוק גדול לשליח חב״ד בבוסטון שלמה נגינסקי שנדקר (כנראה על רקע אנטישמי). מתפללים לשלומך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.