רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 ביולי 2021

מבזקים


💥 התסמינים החדשים לחולי קורונה בגל הרביעי - חולי הקורונה טוענים כי סובלים בעיקר מנזלת, שלשולים, כאבי ראש, הקאות ותחושת צריבה בגרון. בבריטניה כבר הודיעו שיש תסמינים שונים. אך במשרד הבריאות עדיין טוענים כי עדיין התסמינים לרוב הישראלים הם חום, עייפות, קשיי נשימה, קוצר נשימה, שיעול, כאבי שרירים, כאבי ראש ואובדן חוש הטעם והריח. ('ידיעות אחרונות').

💥 ‏משרד הבריאות: 831 מאומתים אובחנו אמש בקורונה (442 לפני שבוע); מספר החולים קשה עלה ל-64

💥 ‏מנכ"ל משרד הבריאות: "לצערי יש תורים בנתב"ג - מי שטס מסכן את עצמו ומשפחתו בהדבקה".

💥 מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' נחמן אש: "משרד הבריאות בוחן את הרחבת רשימת המדינות האדומות. זה לא הזמן לטוס לחו"ל לטיסות שאינן חיוניות - מי שנוסע לחו"ל מסכן את עצמו ומשפחתו. יכול להיות שאנשים יטוסו בלי חובת בידוד, ויחזרו עם חובת בידוד" (גלצ).

‏💥 מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש: "זן הדלתא עמיד יותר לחיסון. יש ירידה ביעילות החיסון כנגד הדבקה בדלתא ועדיין יש הגנה של מעל 90 אחוזים כנגד תחלואה קשה"

💥 למרות הזינוק בתחלואה: ‏בריטניה הסירה הלילה את רוב הגבלות הקורונה, ביניהן חובת עטיית מסכות, התקהלות וישיבה במסעדות. ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, ייעדר מהפתיחה המחודשת לאחר שנמצא בבידוד בעקבות פגישה עם שר הבריאות המאומת.

💥 ‏בריטניה דעת הקהל על הסרת ההגבלות: 60% מהבריטים "לחוצים" מהצעד - שנחשב לשנוי במחלוקת בתוך המדינה.

💥 הקורונה ממשיכה להשתולל בעולם:
משרד הבריאות במקסיקו מדווח: 91 בני אדם מתו ביממה האחרונה, במקביל אובחנו 4,438 נדבקים חדשים. בגרמניה: 546 נדבקו בקורונה ביממה האחרונה. חולה אחד מת. מספר הנדבקים הכולל בגרמניה מתחילת המגפה הוא 3,745,227. בהודו: 38,164 נדבקים ביממה החולפת, 499 חולי קורונה מתו. בברזיל: 34,126 נדבקים אובחנו ביממה האחרונה ו948 מתו.

💥 מחר יחל סגר בן שישה ימים בטהראן, בניסיון לבלום את התפשטות הזן ההודי (כאן).

💥 ‏רשויות הבריאות בברזיל אישרו לערוך ניסוי של מתן מנה שלישית בחיסון של חברת אסטרהזניקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.