רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 ביוני 2021

מבזקים


 💣‏ח"כ מתן כהנא מימינה על מכתב הרבנים נגד הקמת ממשלת בנט-לפיד: "כשאתה מחבר משפטים כמו 'ממשלת שמד' ו'לעשות הכול', בקצה יכול להיות מבולבל אחד שיעשה מעשה אחר. שמח שהרב דרוקמן הבהיר בקולו כמה הוא מתנגד לאלימות".

💣עד אתמול דרעי ואלקין עוד ניהלו שיחות על מתווה להזזת נתניהו וסיכול ממשלת בנט-לפיד. כך דיווח עמית סגל  .

💣תוצאות ועידת מפלגת העבודה - ועידת העבודה אישרה ברוב מוחץ של 97% את הכניסה לממשלה ואת שינוי החוקה לעיגון שוויון מגדרי מלא במפלגה.

💣פאנל פרשנים במהדורה המרכזית - ליאור חורב לגלסנר ב׳קול ברמה׳: ״אני חושב שהציבור החרדי יהנה הכי הרבה מהממשלה החדשה, לפיד ירצה להוכיח שהוא לא נגד הציבור החרדי״. מתי טוכפלד: ״לממשלה הזאת יש סיכוי לשרוד הרבה שנים, לפיד ירצה לממש את הרוטציה״.

💣ההסכם הקואליציוני בין ימינה ויש עתיד יהווה ״הסכם גג״ שיחייב את כלל סיעות הקואליציה, ויצורף כנספח לכל ההסכמים. ההסכמים שנחתמו בין יש עתיד למפלגות השונות, מחייבים את המפלגות החותמות

💣מיכאל שמש:  ‏פרסום ראשון: יולי אדלשטיין הודיע לבכירים בליכוד - ״בכוונתי להתמודד מול נתניהו בבחירות על ראשות הליכוד. צריך להחליף אותו״.

💣ח"כ שלמה קרעי מהליכוד ב"קול חי": "יש שמועה שרבנים אישרו לניר אורבך את המהלך. הוא לא מתחבט בייסורי נפש. זה מהלך מתוכנן שסופו היה ידוע מראש. הניסיונות הללו הם כביכול לשמור אופציה פתוחה מול הימין. בנט וסער חותמים גט כריתות עם המחנה הלאומי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.