רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 ביוני 2021

מבזקים


 💣אלעזר ברגר בן ה-12, שנפגע במירון ואושפז מאז בטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם - עבר היום להמשך שיקום בבית החולים אלין בירושלים, מלווה בהוריו שהיו לצידו במשך כל 40 ימי האשפוז. מצבו מוגדר עדיין קשה אך יציב. ברמב"ם נותר באשפוז נער נוסף, בן 15, שנפגע במירון, גם הוא מורדם מונשם, במצב קשה בטיפול נמרץ כללי.


💣קלמן: ‏בסיעת יהדות התורה הוחלט להניח על שולחן הכנסת הצעת חוק לפיזור הכנסת ה 24 ולמצוא את ההזמדנות לעלות את ההצעה להצבעה.

💣לפיד לא מכחיש שהייתה דרישה של ליברמן לא לצרף את החרדים לממשלה בשנה הראשונה (אדמקר).

💣׳וואלה׳ - גנץ בשיחה סגורה: אני השטיח שעליו בנט הולך להיות ראש ממשלה

💣לפיד בישיבת הסיעה: נכשלתי במספר השרים בממשלה, זה לא טוב אבל זה מה שאפשר לנו להקים ממשלה. על ההסכמים הקואליציוניים: לא חתמנו עליהם עדיין. החוק מחייב אותנו לפרסם אותם 24 שעות לפני השבעת הממשלה, וכך נעשה.

💣ח"כ עמיחי שיקלי לשניאור ובר ב'מרכז העניינים': ברגע שמי ששלח אותנו חושב אחרת, אין לנו רשות וסמכות לפעול בשמו באופן מנוגד לעמדותיו.

💣ניר אורבך למקורביו:
אני מבין יותר ויותר את סמוטריץ בכל חששותיו לגבי תוכניותיו העתידיות של בנט. 
לצערי בנט בעצמו כבר לא מתכחש.. הסיבה היחידה שאני נוטה לאשר את הממשלה ולא להתפטר הינו כי אני יודע שהבא אחרי רק יזיק יותר לימין ולמחנה הלאומי. 
ואני חפץ להיות זה שיעמוד בשער ולנצל את המנדט במה שאוכל בהצבעות העתידיות בכנסת ובממשלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.