רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 ביוני 2021

והאלוקים חשבה לטובה


מאת: חרדי בעולמו

זה שבועות שקורים כאן כל הזמן דברים, שנראים בעיני רובנו כ'רעים' ו'מסוכנים' וכדו', אבל במבט קצת יותר מעמיק, רואים השגחה נפלאה ומופלאה, איך הקב"ה עוזר לנו - הגם שאנחנו עושים הכל כדי להפריע.

זה התחיל במפלתו של ביבי. מפלתו נתפסה כאסון בקרב רבים וטובים בציבור שלנו. כאילו טובתו-טובתנו ואם אבדה טובתו, אבדה טובתנו.

ראשית, איני יודע אם אבדה טובתו בכך שהוזז מלהיות ראש ממשלה. אמנם, אבד רצונו, אבל טובתו? איני בטוח כלל. וטובתנו? על אחת כמה וכמה.

הנה עכשיו הוא פנוי מתפקידו כראש ממשלה. אינו צריך לעסוק יומם וליל בביטחון המדינה ואזרחיה ובניהול משברים פוליטיים  חדשות לבקרים.

הוא אמנם לא רצה, אבל הקב"ה נתן לו 'זמן חופשי' לטפל בבעיה הרבה יותר חשובה: המשפט השקרי והעלילות נגדו. ב"ה רואים יום יום איך בושת מכסה את פני התביעה ההזויה, שהעלימה עובדות והמציאה אחרות במקומן. אבל אנחנו יודעים שהמערכת הזו נשלטת באופן גורף בידי לא-דורשי-טובתו ומן הסתם עוד מזומנים לנו מאבקים ודרמות. טוב שהוא התפנה לטפל בזה - הגם שהוא רצה אחרת.

במבט שלנו, כאזרחי המדינה, זו טובה כפולה ומכופלת. רובנו נהינו אחרי הטעות שלו, להמשיך לכהן כראש ממשלה, כאשר ראשו ורובו עסוק במשפטו. אני יכול הבין אותו (הרצון לשלוט, חזק אצלו מכל דבר אחר), אבל מתקשה יותר להבין את חלקנו. מה חשבנו, שזה מציאותי לנהל את המדינה 'בין גברא לגברא'?? זה נשמע לכם רציני ואחראי? אבל המאבק מול השמאל, היטה את ליבנו שאיפשרנו לו ללכת למהלך לא אחראי שכזה (להזכירכם, רק בגלל שהוא לא היה מוכן לפנות את מקומו לטובת אחד החברים האחרים בליכוד הפסיד הימין את השילטון!.בשבילנו לא באמת משנה אם זה ביבי, סער, כץ או ברקת. כולם ישלמו את אותו מחיר).

אז בא הקב"ה והציל אותנו מיד עצמנו מידו של ביבי.

אנחנו חשבנו את זה לרעה, אבל הקב"ה חשבה לטובה.

עוד דבר גדול הרווחנו, שלא לרצוננו. במערכת הבחירות התגייס רוב הציבור החרדי לטובת העסקנים והחכי"ם הוותיקים. כאילו אלו לא בגדו בנו בגוד ושוב, במהלך הקורונה, באסון מירון ובכל צומת ופינה. משהו 'חזק מאיתנו' גורם לרוב הציבור להמשיך ולהצביע לאות הקדושה, הגם שכבר מזמן ברור שאין לזה סיבה אובייקטיבית. כך חונכנו וכך אנחנו עושים. נקודה.

אם הדברים היו תלויים בנו, אז אנחנו, מן הסתם, היינו ממשיכים להיות תלויים בהם. ואם הם היו מחליטים שאין וועדת חקירה לאסון מירון (כי חלילה עשוי להתגלות בה קלונם ואיוולתם) אז זה פשוט לא היה קורה. עובדה שחודש וחצי אחרי האסון ואין התחלת וועדה. מישהו מאיתנו העלה על דעתו  להצביע לכחול לבן, כי גנץ הבטיח (וקיים) לדרוש חד משמעית וועדת חקירה? לא ולא.

אז הבה ונודה לאבא הגדול, המנהיג אותנו ופועל לטובתנו, גם כשאנחנו עושים כל שיכולתנו להפריע לו ולהזיק לעצמנו.

 

חרדי בעולמו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.