רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בדצמבר 2020

מבזקים

 

השר ליצמן שנדבק בקורונה בחודש אפריל בראיון ל׳ידיעות׳ על התופעות שסבל - ״את ההתמודדות האישית עם המחלה אני לא מאחל לאיש. במשך הזמן הופיעו עייפות כרונית וחולשה כללית שלא עזבו אותי במשך תקופה ארוכה. אני אמנם לא צעיר אבל בריא בדרך כלל. אלה תופעות לא פשוטות. גם אחרי שהחלמתי סחבתי אותן אישית״ :

עוד מהשר ליצמן ל׳ידיעות׳ - ״ברוך השם היום עבר כל התופעות וחזרתי לתפקוד מלא, אבל זה לא קרה ביום אחד. זו הייתה תקופה ארוכה של כמה חודשים עד שחזרתי לעצמי. לכל מי שמדבר איתי ומזלזל בזה אני אומר: עד שלא תעברו את זה לא תבינו על מה אנחנו מדברים. את כל אחד זה יכול לתפוס אחרת״ .

יו״ר ש"ס, השר אריה דרעי: ״אסור בשום פנים ואופן ללכת לבחירות בעת הזאת. אנחנו מתמודדים עם נגיף הקורונה, התחלואה עולה, הגבלות נוספות בדרך ויש צורך דחוף להמשיך לטפל בכלכלה. אני דורש מנתניהו וגנץ למצוא פיתרון עוד הלילה, כדי למנוע בחירות ולאפשר לממשלה להמשיך לעבוד למען הציבור״

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף את המשטרה: "תגידו משטרת ישראל, יש סיכוי שמתי שהוא תפסיקו להתייחס לכולנו כמו חבורה של מטומטמים?! עזבו טעות או לא טעות בזיהוי. נראה לכם סביר 'לשחרר לדרכו' איש בגיל הזה, לא בריא בנפשו, יחף, בקור של לילה ירושלמי - במקום להחזיר אותו הביתה"? :

עורך 'JDN' שמואל בן צבי בטור ביום ליום: יש דבר אחד שמחבר את סער, ליברמן, בנט וכמובן לפיד, וזה היותם יקירי העיתון ידיעות אחרונות. כל הארבע מקבלים סיקור מפנק תמידי בעיתון (אצל אנשים אחרים זה נקרא שוחד, ראו ערך תיקי 2000 ו-4000), כל מהלך או ספין שלהם נמרח על שער העיתון ואחרי זה זוכה לפמפום אין סופי באתר הבית של נוני.

עוד מעורך 'JDN' בן צבי ביום ליום: דבר אחד "חיובי" במכתב של ליברמן והוא הסרת המסכות. במכתב בו קרא לראשי "מפלגות רק לא ביבי" להתאחד, הוא לא מסתיר את שנאתו היוקדת לילד החרדי, ומציג אותו כאיום על הכלכלה הישראלית, לא פחות. אפילו לפיד כיום, לא יחבור פומבית למסרים האנטישמיים והגזעניים של ליברמן.

בנדר ב׳מעריב׳ על הסקר החדש: נפתלי בנט ממשיך לספוג נזקים ולרדת. בסקר שבוע שעבר הוא קיבל 15 מנדטים, בסקר הנוכחי הוא יורד ל-13 בלבד :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.