רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בדצמבר 2020

מבזקים

 

השר אמיר אוחנה ב״פגוש את העיתונות״: ״ניסנקורן הוא יו״ר ועד העובדים של משרד המשפטים, הוא עומד כחומה בצורה להגן על כל הקלקולים והריקבון במערכת המשפט - אני מניח שזה מדובר במשא ומתן״.

עמית סגל: בדיון שנערך הלילה במפלגה על הצעת הליכוד האשימו גנץ ואחרים את שר המשפטים אבי ניסנקורן כי הוא דואג יותר לכהונתו במשרד המשפטים מאשר לעתיד המפלגה. גורמים בסיעה הביעו חשש שהדבר מלמד על פילוג אפשרי במפלגה, שכן ניסנקורן עודו מתבצר בעמדתו.

מיכאל שמש: בזמן שבסביבת גנץ תוקפים את ניסנקורן -  עוד שר בכיר במפלגה מצטרף למתקפה על גנץ: "בני גנץ שיקר לנו כשאמר שלא מתקיים משא ומתן עם הליכוד. השתמשו בנו כששלחו אותנו לתקשורת עם דף מסרים שקרי."

גורמים בכחול לבן: מתנהל מו״מ על קיצוץ בסמכויות ניסנקורן. (עמית סגל).

דרישות הליכוד: העלאת הרוב בועדה לבחירת שופטים מ-7 ל-8 כדי למנות לעליון (אם כי לא מונע מינוי שופטים בתקן זמני או מינוי סיטוני של שופטי שלום ומחוזי); העלאת כל חמשת המועמדים לפרקליט לאישור הממשלה; נתניהו יקבל הארכה עד מאי 2021 וגנץ יקבל רק שנה (עמית סגל).

זלמנוביץ ב׳קול ברמה׳: לקראת פשרה- חברי הכנסת מהליכוד קיבלו הבוקר הודעה מטעם רכזת הסיעה: ״נדרשת נוכחות מלאה בימי שני ושלישי, לא יאושרו קיזוזים או העדרויות. אנא היערכו לכך, סדר יום יישלח בהמשך״.

דפנה ליאל: שר בכחול לבן עולה למתקפה על שר המשפטים: "אם ניסנקורן ימשיך להתנגד לעסקה משיקולי אגו הוא יהיה אחראי לזה שאיילת שקד תהיה שרת המשפטים הבאה. אין כאן ויתורים משמעתיים על הסמכויות שלו והוא יהיה אחראי לכך שהולכים לבחירות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.