רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בדצמבר 2020

מבזקים

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. רה"מ שוחח עם הנשיא הרוסי על המצב בסוריה, על ההתפתחויות באזור ועל הפעולות הנדרשות להגברת היציבות בו.

האופוזיציה בוועדת החוקה מוכנה לאשר את תקנות הסגר ובלבד שיתאפשר טייק אווי וטיפולי רפואה משלימה. בלי זה - הסגר נופל בוועדה כי לקואליציה אין רוב (ירון אברהם).

ד"ר יקיר קאופמן, בכיר במשרד הבריאות בראיון לקו החרדי: "העלייה בתחלואה מדאיגה מאוד והביאה אותנו לסגר. זה היה צפוי מראש. הקורונה לא עזבה אותנו וההתקהלויות גברו. עד שיתסחנו כולם ייקח זמן. מדובר בעלייה של למעלה מפי 2 בכל רמות התחלואה. קצב ההכפלה גדול ומהיר. אנחנו בדרך לקטסטרופה. יש סימנים ראשונים ללחץ בבתי חולים. רק חמישה אנשים זוהו עם המוטציה הבריטית. בציבור החרדי נרשמת הזינוק הגבוה ביותר״.

‏סגר שהוא בדיחה: הכבישים עמוסים כמעט כרגיל. על פי פלאפון, בין השעות 06:00-10:00 חלה ירידה של 18% בלבד בשימוש באפליקציית Waze לעומת אותן השעות בשבוע שעבר. לשם השוואה בסגר בחודש במרץ חלה ירידה של כ-50%-60% ובסגר השני בספטמבר חלה ירידה של כ-30%-40% בשימוש באפליקציה. ‎(וואלה).

משרד הבריאות: 3,498 נדבקים בקורונה אובחנו אתמול. 590 חולים מאושפזים במצב קשה. אחוז הבדיקות החיוביות - 4.9%.

נתוני משרד החינוך: גידול של 60% בתחלואה בבתי הספר בתוך שבוע ל-8662 חולים פעילים. ב-50% מהתיכונים וב-45% מהיסודיים יש חולי קורונה פעילים (ליאור דטל).

אלי שלזינגר בראיון נרחב: לצד העלייה בתחלואה שהגיע ל400 אלף נדבקים בישראל מבצע חיסוני הקורונה נמשך ואף הורחב לבתי החולים על מנת להוריד את העומס. ולקראת הסגר ראש שירותי בריאות הציבור זעמה על ההקלות: "אין פה סגר!".

379 אלף איש התחסנו עד עכשיו נגד הקורונה. ישראל ממשיכה להיות הראשונה בשיעורים המתחסנים לנפש.

חדשות 12: עד כה הגיעו לישראל 3,200,000 חיסונים לקורונה של פייזר, שיספיקו למיליון ו600 אלף אזרחים.

4 שנות מאסר הוטלו בסין על עיתונאית שפירסמה תיעודים מהתפרצות הקורונה בווהאן

משרד הבריאות הפלשתיני: חיסוני ה- COVID19 צפויים להגיע בתוך שבועיים. אין זה משנה אם אלו יהיו חיסוני פייזר, מודרנה או ספוטניק - הם יהיו ללא תשלום (ישראל היום).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.