רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בדצמבר 2020

צימוקים

 

האדמו"ר מהרי"י מסאטמאר אובחן כחיובי לנגיף הקורונה,  נמסר שהאדמו"ר חש בחולשה כללית ללא חום.

יעקב מלמד ב'חדשות JDN': האדמו''ר מסאטמאר השתתף במוצ''ש במעמד הכנסת ס''ת לאחד מבתי המדרש של החסידות בויליאמסבורג. אמש נסע לקרית יואל להשתתף בברית שם נערכה אסיפה בראשותו. לאחמ''כ ניחם אבלים במונסי. רק בשעות הלילה נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

‏בלגן בישיבת חברון: למעלה מעשרה חולים התגלו בישיבה בימים האחרונים, חלקם עם תסמינים, מה שגורם לבהלה גדולה. חלק מהבחורים החליטו לעזוב את הקפסולות מחשש שיידבקו.

סגן השר מאיר פרוש התחסן נגד הקורונה. (רבינא).

ברנו טגניה ב׳ערוץ 12׳: כל שוטרי מחוז ת״א היו עסוקים בלפזר את ההפגנה של ה-1000 מפגיני ׳הפלג׳, אבל גורמים במשטרה אומרים לנו כעת: ״היום היינו עסוקים בהפגנה, ממחר תראו אותנו בתוך רחובות העיר ב״ב, יש לנו מידע מודיעיני, נקבל עדכונים על אירועים והתקהלויות בבתי כנסת, ניכנס ונפעל בהתאם

תפילת רבים: בהוראת גדולי הדור כל תלמודי התורה ובתי הספר של החינוך העצמאי יקיימו עצרת תפילה במוסדות ביום רביעי בשעה 10.15. לפני התיבה יעבור מרן המשגיח הגר"ד סגל.

 ברית לא שגרתית נערכה היום בירושלים, הנימול היה אדם בשנות העשרים לחייו. בסנדקאות כובד כ''ק האדמו''ר מסקולען ירושלים שליט''א. לאחר הברית פצח האדמו''ר בניגון מיוחד לרגל השמחה הגדולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.