רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

מבזקים


'המחדש': מצמרר! בכיסו של הבחור שמואל אהרן גליק ז"ל מצאו מכתב מרגש, בו הביא תודה להוריו שיבלחט"א על התקופה המאתגרת, את המכתב הוא לא הספיק להשלים ולמסור, והוריו קיבלו אותו מאנשי הח"ק הבוקר:
אושרו עשרות מיליוני שקלים עבור החינוך החרדי: גובשה מעטפת כוללת שתאפשר את פתיחת שנה"ל במוסדות המוכש"ר והפטור. הכוללת עשרות אלפי מכשירי סלולאר כשרים, תקציב להתמגנות והוספת מורי עזר למשך השנה. התכנית גובשה ואושרה ע"י שר החינוך גלנט וסגנו מאיר פרוש.
סגן השר פרוש על התקציב המיוחד: "אני מודה לשר החינוך גלנט על היותו קשוב לצרכים הייחודים של הציבור החרדי. מיד עם כניסתו לתפקיד הנחה להקים צוות מיוחד שיעסוק בפתיחת שנה"ל במוסדות החרדים. ניתן לראות כעת את הפירות המבורכים".

סגן השר פרוש לגדסי : ועדת הרבנים לענייני חינוך ביקשה שנתמקד בגילאים הגבוהים יותר, יש לנו למעלה משלושים מיליון שקל לרכישת מכשירים כשרים ולכל הקשור ללמידה מרחוק במוסדות החרדים.

עוד על התקציב לפתיחת שנה"ל במוסדות החרדים: איגוד מנהלי הישיבות והת"תים הוציא מכתב ברכה לסגן השר בו הביע את הוקרתו על השגת תקציבים למען מוסדות החינוך, כולל מוסדות הפטור ותרבותי יחודי, דבר אשר לא היה בעבר.

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר: מקווה שקבינט הקורונה יתקן היום את הקריטריון השגוי ביחס לבתי הכנסת ויאשר את הגדלת כמות המתפללים. וועדת החוקה בראשותי תבחן את ההחלטה ולא תהסס לבטלה אם לא יהיה בה צדק והיגיון. לא יכול להיות שלא יופעל שיקול דעת לגבי בתי תפילה כפי שכבר נעשה בענפים אחרים.

אפליית בתי הכנסת: שר הבריאות וסגנו ופרויקטור הקורונה שוחחו עם יו"ר וועדת החוקה ח"כ יעקב אשר והבטיחו לתקן את המתווה עד לתחילת שבוע הבא לאחר סיום דיוני השולחן העגול בנושא. בעקבות כך הודיע ח"כ אשר כי וועדת החוקה תכונס ביום ראשון לבחון את השינוי שיוצע, לאשרו או לבטלו במידת הצורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.