רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוגוסט 2020

מבזקים

פעילי ש"ס בב"ב מותחים ביקורת קשה על ההחלטה להחליף את שם רחוב המכבים לשמו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, לטענתם מדובר ברחוב מחלל שבת הממוקם בקצה העיר ולא ראוי לגדול הדור. פעיל: "עדיף שלא יקראו וזהו, חייבים לעצור את זה".

לאחר מאבק ממושך בין התושבים החרדים לחילונים בקריית יובל סביב מתחם ורבורג שכלל יוזמה להקמת ישיבת חילונית, ליאון הופך את המתחם לאולם תרבות ופארק משחקים שימש את כל תושבי השכונה.

ביתר עילית, רכסים, טבריה, ועמנואל, נחשבות ערים אדומות בהם תותר התקהלות של עד 10 בני אדם במבנים ועד 20 בשטח פתוח. לגבי שנה"ל יוכרע הלילה אם תפתח מחר או תדחה.

רוני נומה למימרן בקו"ח: ככל שמספר הנבדקים בעיר אדומה יהיה גדול יותר עם מספר חולים נמוך, זה יוציא מהר יותר את העיר ממצב אדום. אם אנשים יחליטו לא להיבדק זה יפעל בדיוק ההיפך

אנה ברסקי: ‏היום הציתו ושרפו כליל שרידי בית העלמין היהודי הישן באומן. עד ראש השנה נותרו 3 שבועות...

יועצו הבכיר וחתנו של נשיא ארה"ב, ג'ארד קושנר, אמר ל"ישראל היום": "אנחנו נמשיך לחתור לשלום בין ישראל, המולדת התנ"כית של העם היהודי, לבין שכניה הערבים והמוסלמים". לדבריו, "אני מעולם לא הייתי כל כך מלא תקווה לגבי שלום".

זאב קם: ‏מסתמן רוב בכנסת להצעת החוק של ח"כ האוזר שקובעת שייערך משאל עם לפינוי יישובים ביהודה ושומרון. ימינה וישראל ביתנו הצטרפו למעגל התומכות יחד עם הליכוד, המפלגות החרדיות ודרך ארץ. הצעת החוק תובא להצבעה בעוד כמה שבועות..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.