רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

מבזקים

נבזותם של 'המודיע' ו'המבשר' - שלמה מן: ‏העיתונות החילונית מתייחסת הבוקר בהרחבה לפטירתו של הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ', חסיד חב"ד פורץ דרך שהנגיש את לימוד הגמרא להמונים. גם בניו יורק טיימס עלה אייטם מכובד. בעיתונות החרדית המודפסת - התעלמות מוחלטת.

ארי קלמן: ‏בעקבות ההלקטה מהישיבה בשבוע שעבר יו"ר הסיעה יצחק פינדרוס בהודעה לחברי הכנסת מיהדות התורה: הטלפונים ישארו מחוץ לישיבות ומשמר הכנסת יבדוק שלא הוכנסו מכשירי הקלטה מראש, יוכנס לחדר הסיעה מכשיר לשיבוש הקלטות.

האתר 'וואלה' אישר תגובות אנטישמיות באתר בתגובה לכתבה על הלחץ על הממשלה לעלות את מספר המתפללים בבתי הכנסת, כתבו גולשים דברים חמורים "מגבירים את מספר המתפללים בבתי הכנסת? אני מתפלל שכל המתפללים ידבקו בקורונה וכך יהיו פחות פרזיטים בישראל".

עתירה הוגשה נגד החלטת עיריית ר"ג להציב מחסומים בינם לבין בני ברק ברקע הקורונה. אלפי תושבים משכונת "מרום נווה" שעדיין חסומה מספרים שהם נפגעים כלכלית ולא יכולים לטייל בפארק - כי לטענת העירייה "יש פוטנציאל הדבקה גבוה עקב הגעת חרדים לאזור". בית המשפט דחה אמש את העתירה. (גלצ).

המירוץ החרדי לבחירות בארה"ב: מטה טראמפ עושה היום אירוע בעיר דיל ניו גרסי בהשתתפות נשיא ארה"ב טרטמפ, הזמר יעקב שוואקי שינעים את הערב והרב אלי מנסור שישא דברים. במעמד צפויים להשתתף חרדים רבים ונגידים. כל משתתף יעבור בדיקת קורונה מהירה בכניסה עם תוצאה תוך 20 דקות. (הקו החרדי).

סגן השר אורי מקלב לרינו צרור בגל"צ: כולנו רואים שמצב בו שני ראשי ממשלה מכהנים בכתר אחד אינו מוצלח כל כך, אנחנו נחזק את גוש הימין, הערבות שלנו היא על קיום הרוטציה בין נתניהו לגנץ"

לאחר מאמצים של מפקד זק"א י-ם בנצי אוירינג וצילום CT הושג בס"ד וויתור נתיחה ונמנע ירידה למכון באבו כביר, הלווית הבחור שמואל אהרן גליק ז"ל בשעה 10:00 הבוקר בהר המנוחות בבית הספד של ח"ק קהילת ירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.