רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוגוסט 2020

מכתב לראש ישיבת עטרת שלמה הרב שלום בער סורוצקין שליט"א

בס"ד
אלול תש"פ
לכבוד הנהלת מוסדות "עטרת שלמה"

הגיעו מים עד נפש....
ושוב נפתחה שנת לימודים בת"ת עטרת שלמה מערב בני ברק בניהולו של הרב שלום בער סורוצקין שליט"א, ושוב כמידי שנה התנאים אינם תנאים. כידוע המוסד נמצא במקום שאיננו משופר אך לכך כבר התרגלנו במשך השנים. אבל השנה הגיעו מים עד נפש ממש. המזגנים בכיתות אינם תקניים כלל וכלל. אין אנשי תחזוקה בת"ת כדי לתקן את הנדרש וכך ישנן כיתות ללא דלתות. ישנם חוטי חשמל פתוחים וגלויים שמסכנים את התלמידים. חדרי השירותים אינם נקיים בלשון המעטה ואין מנקה במוסד במשך היום בכלל. אין סבון ואין ניר מגבת ליד הכיורים. וכל זאת למרות התקופה בה אנו נמצאים שבכל מוסדות החינוך הוגברו תנאי הנקיון פי כמה וכמה. המסדרונות מלאים בחלקי שולחנות וארונות שמסכנים בצורה מוחשית את התלמידים שזהו מקום המשחק שלהם בהעדר חצר תקנית אחרת למשחק. החצר הקיימת נראית כאתר בניה מלאה בברזלים גם ליד כיתות הגן. אין שומר בכניסה למוסד כך שהשבוע ילד בכיתה א' שהגיע בבוקר לת"ת ולא הצליח לפתוח ולהכנס לכיתתו מחמת שהדלת לא היתה תקינה, חזר לביתו שנמצא במרחק רב מהת"ת בלי שמישהו יבחין בבואו או בצאתו. בנס היה אביו בבית לקבל אותו ולהחזירו לת"ת וזה לא נגמר באסון. השנה הגדילו לעשות ומחוסר מקום עבור כיתות בת"ת ולמרות המצב הדורש ריחוק כמה שאפשר בין התלמידים, צירפו לכיתה אחת צפופה מאד המתאימה בזמן רגיל לכעשרים ילדים, יחד שתי כיתות שמונות בסה"כ כארבעים תלמידים בצפיפות נוראה. זאת ועוד שתלמידי כיתה א נשלחים כל יום מרחק כמה רחובות כולל חצית רח' רבי עקיבא הסואן למקום לימוד אחר מחוסר מקום לכיתות לימוד.
לאחר פניות חוזרות ונשנות להנהלת הת"ת ומתוך הבנה שגם להנהלה המקומית אין את הכלים לסייע לשיפור המצב זאת מכיון שההנהלה הראשית הנמצאת במגדל השן בראשון לציון עושה במוסד כרצונה ותוקעת מקלות בגלגלים ואין ברצונה באמת לפתור ולטפל בלקויים הקיימים.
אנו מודים בזאת כי באם לא יהיה שינוי מיידי אנו נבטל את הוראות הקבע למוסד ונדאג ליידע את כל הורי התלמידים וכל הגורמים הרלוונטיים בעניין.
חשוב לציין כי אנחנו לא מבקשים מותרות, אלא רק תנאים בסיסיים שיאפשרו לילדים שלנו להמשיך ללמד ולהתעלות בלימוד התורה ללא הפרעה וסכנה.
בברכה,
ועד ההורים ת"ת עטרת שלמה מערב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.