רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 באוגוסט 2020

נקמת ר' ישראל מויזניץ בר' הרשל ויזניצר

כלל הציבור החרדי עצר נשימתו כשמרן אדמו"ר שליט"א מויזניץ עמד והכתיר את בנו כמנהיג הקהילה באשדוד.
אמרו שזה כלקח מסאדיגורה, אמרו שזה הכנה לעתיד. הגיע הזמן שהציבור ידע את המתחולל מאחורי הקלעים.
לפני כשבועיים ערך רבינו שליט"א כינוס ענק לקראת מגבית המצ'ינג השני למען השלמת בית המדרש החדש בשיכון.
הכינוס עצמו התקיים בהיכל ביהמ"ד החדש אך בגלל מגבלות הקורונה לא הורשו להשתתף כלל הציבור אלא מתי מעט בלבד.
מרן רבינו שליט"א פנה באופן אישי להרב הרשל ויזניצר שליט"א, רב הקהילה באשדוד מזה עשרות בשנים המכהן כראש וועדת רבני ויזניץ לעניני תקשורת, וביקשו לאשר שידור חי וידאו במעגל סגור מהאירוע שתשודר בגל ריכוזי אנ"ש בארץ ובעולם.
הרב ויזניצר התנגד לבקשת הרבי והסביר כי השידור נוגד את עמדת המחנכים בקהילה.
הרבי - אשר בנין הבית החדש נוגע מאוד לליבו ואשר מודע לעומק הבור בו נמצאת הקופה - התחנן לרב ויזניצר באומרו כי אין אפשרות לצאת למצ'ינג בלי שידורים ובלי שכל אנ"ש יראו בשידור חי את האירוע.
הרב ויזניצר שם וטו ולא נכנע ללחצים של רבינו שליט"א, ואף לחצים עצומים שהופעלו עליו ע"י גורמים עלומים ורבי כוח בבית אדמו"ר שליט"א לא השפיעו עליו כהוא זה. ואכן, האירוע לא שודר במעגל סגור רק בשידור טלפוני לשמיעה בלבד.
מרן רבינו שליט"א שמקפיד מאוד על ההלכה דאיתא בגמ' יומא כ"ג. כל ת"ח וכו', החליט להגיש אותה כשהיא עדיין חמה. וכך יצאה לה לדרך אחד המופעים הכי הזויים שנשמעו - "הכתרה" וואו. כל חסידי ויזניץ כבשו את פניהם בקרקע מרוב בושה. יצחק ישעי' אשר בקושי יודע קרוא וכתוב ממונה כמנהיג - לא פחות ולא יותר - מקהילה מכובדת וגדולה.
שימו לב, "ההכתרה" לא התקיימה בהיכל הגדול של בית מדרשנו ברחוב בעל הנס, היא לא התקיימה כלל בנוכחות אברכי ובני הקהילה או מי מפרנסיה ומנהליה. היא התקיימה במחשכים ובאפלה בהיכל הישיבה בנוכחות הבחורים בלבד שאין שום קשר בינם לבין הקהילה. אבל כשחייבים לנקום במגיני החינוך בדורנו הכל כשר.
בנציון שטאנגר שמתנגד לכל המהלכים המטופשים והקטוניים האלו גם לא הסכים להוציא הודעה מסודרת על ההכתרה מטעם בית מרן אדמו"ר שליט"א כפי שהיה אמור להיות והיה אם.
עכשיו נשאר לחכות רק ללחצים האיומים ולטרור המתמשך כלפי כל מי שלא יהנהן ככלב אחר כל משוגותיהם של מנהלי הקמפיין המתוזמר. עסקני הבנייה המושחתים יושבים על הקופה הציבורית המרוקנת, וכאשר מתברר להם שלא יוכלו לסיים את הבנייה וקלונם יתגלה ברבים ממהרים הם להשית על הציבור להתגייס למצ'ינג הזוי כבר פעם שניה.
מי יודע אולי תהיה גם פעם שלישית?
במילה אחת, חגיגה בשיכון. יש למה לחכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.