רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוגוסט 2020

מבזקים

סוף לקידושים? בין הסעיפים במתווה "הרמזור" נבלע אי שם סעיף קטן ומשמעותי: "חל איסור מוחלט על אוכל או כיבוד משותף במרחבי התפילה". (רבינא).

נציגי ש"ס במועצת "מגן ישראל" של רוני גמזו יהודה אבידן, יעקב זכריהו, ניסים לוי ומיכאל פנחסי כתבו במכתב ששיגרו לפורפ' גמזו כי הם פורשים "התאכזבנו קשות כשנוכחנו לראות מתחילת פעילות המועצה שאנו ללא יכולת השפעה ומנסים להשמיע את דעתנו כקול קורא במדבר"..

יהודה אבידן למימרן בקו"ח: גמזו מגיע לפגישות לא מוכן, חוץ מנושא אומן לא שמנעו ממנו מילה. עצם העובדה שיש 20 אלף חולים ו 60 אלף מבודדים זה אומר שכל חולה היה במגע רק עם שלושה אנשים, זו בדיחה, כי שום דבר לא עובד.

פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, במסיבת עיתונאים: "יש עלייה בתחלואה אך היא לא מחייבת אותנו להיכנס לאיבוד עשתונות. העלייה בעיקר בחברה הערבית שעלתה מ-150 ביום למעל 600 ביום. יש גם עלייה מסוימת בחברה החרדית - בשכונות החרדיות באשדוד, טבריה ועמנואל. לעומת זאת בבני ברק וירושלים המצב די יציב":

ירון אברהם: גמזו: קנס של 5,000 שקל לא מרתיע. הזוגות ובעלי האירועים רואים את זה כחלק מההוצאה. תעלו את הקנס ל-50 אלף שקל. המשנה ליועמ"ש רז נזרי: גובה קנס שכזה דורש דיון נפרד והתייחסות משפטית נפרדת.

'חדשות 13': 35 אלף ישראלים לא שילמו עדיין את הקנסות שקיבלו מאז פרץ נגיף הקורונה, רובם המכריע על אי-חבישת מסכה. כעת הם עומדים בפני עיקול חשבון הבנק הפרטי שלהם, זאת לאחר שכבר קיבלו התראה ראשונה:

שלומי הלר: ‏במסגרת ההיערכות לתפילות בתקופת חגי תשרי: עיריית ירושלים צפוייה להעניק "אישורים חריגים" להתקהלויות של מעל מעל 250 איש ומבקשת מגבאי בתי הכנסת והמארגנים לשלוח "סקיצות מפורטות לאישור לשכת הבריאות המחוזית והעירייה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.