רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

מבזקים

שלזינגר ב'ישראל היום': נתניהו אישר לאנשיו להתחיל "בבדיקה שקטה" עם שותפים פוטנציאליים מבחוץ. גורמים בליכוד כבר שוחחו עם אנשי ימינה וגיששו גם בישראל ביתנו - אך עד כה נתקלו בתשובות שליליות, גורמים בישראל ביתנו ובימינה מבהירים כי אין שום סיכוי שהם מצטרפים לממשלה:

'ישראל ביתנו': ‏אין ולא יהיה שום סיכוי שנהיה שותפים או נסתמך על הרשימה המשותפת כדי להקים ממשלה. נקים ממשלה ציונית וליברלית.

שרת התפוצות עמר ינקלביץ מבהירה: לא נערכה כל פגישה אישית ביני ובין ראש הממשלה ואין צורך בספינים מיותרים. התקיימה ישיבה בה השתתפתי לצד גורמי מקצוע, המל"ל ומטה הקורונה בנושא תכניות משרדי לתקופת הקורונה. שר הביטחון ורה"מ החליפי בני גנץ - עודכן כמובן אודות הפגישה.
חדשות 12 בכותרת: נתניהו ודרעי הבטיחו לציבור, ובכל זאת דוהרים לבחירות. כך מצטלמת מילה של פוליטיקאים - וזו המציאות שמנגד:
דפנה ליאל: אם הולכים לבחירות - ח"כ נפתלי בנט יכריז על עצמו כמועמד לראשות הממשלה:
 
ערוץ 20 חושף: ‏לא רק ראש העין - בביתה הנוכחי של ליאת בן ארי במושב חרות בוצעה גם עבירת בנייה. במח׳ ההנדסה לב השרון אישרו כי בוצעה עבירה. העלנו רחפן, בדקנו גרמושקה עם אנשי מקצוע והמסקנה: ליאת בן ארי ובעלה עברייני בנייה סדרתיים. כל הפרטים הערב בערוץ 20. (בועז גולן).
עמית סגל: סקר חדשות 12 ומנו גבע - הליכוד מאבד עוד מנדט לבנט שעולה ל-16. הימין עדיין על 63. האם נתניהו יסתכל על המשך הירידה של מפלגתו או על המשך הניצחון של הגוש? זו השאלה שתקבע אם תהיינה בחירות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.