רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוגוסט 2020

מבזקים

יאיר שרקי: אחרי ההבטחה של נתניהו: הרב ארוש והשר אלקין נפגשו לדון במתווה הטיסות לאומן:

עקיבא וייס: ‏הטיסות לאומן | ממונה הקורונה גמזו דבק בעמדתו: לא יאושר מתווה שלא מקובל עליי. אני חושב שההחלטה של אוקראינה היא סוף פסוק.

מטעם חסידות ברסלב נמסר: מתוך 2,000 הנוסעים שנחתו באוקראינה - נוסע אחד כבן 20 נחת בלבוב ביום שישי ובבדיקה שעשה גילה שהוא נמצא חיובי לקורונה. הוא הועבר לבידוד במלונית קורונה באומן. שני נוסעים נוספים ששהו איתו ברכב נכנסו לבידוד. משרד הבריאות האוקראיני עודכן בכל הפרטים:

הרב ישראל אלחדד, גבאי הציון באומן, ב"קול חי": "כ-5000 איש נמצאים עכשיו באומן. רובם לא נכנסים לציון, כדי לשמור על הכללים. מי שמעוניין להגיע לכאן, שלא יעשה זאת בטיסה. מאות אנשים וילדים תקועים בשדות התעופה. עדיף להגיע למדינות השכנות ולעבור את הגבול. שומרי הגבול אדיבים ועם שיקול דעת נרחב יותר מפקידי שדה התעופה"

הרב שלום ארוש בקול ברמה: הדברים יצאו מכלל שליטה. אומן סגורה, היהודים מגיעים לשם ומקבלים מכות כי טוענים שהם מפיצים מחלות. אני מאמין רק בתפילה, לא באף אחד. רה״מ אמר לידי שנמצא מתווה, אני לא סומך עליהם בכלל, אמרו כזה שקר וכזה שקר.

חדשות 12: ראש העיר אומן, אולכסנדר צוברי, אמר כי התגלה חולה קורונה ראשון בקרב החסידים באומן. בכירים בחסידות מכחישים
‏האלוף במיל רוני נומה הודיע לצוות השרים לעניין הטיסות לאומן כי הוא מוותר על התענוג ולא יגבש את המתווה לטיסות לשם. מחפשים מישהו אחר לגלגל אליו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.