רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 ביולי 2020

האם הרבי מגור מודע למה שקורה?

שהרבנית מעורבת ויודעת מה שקורה אין לי עוד ספק, מן החומר שהצטבר אצלי ולאו דוקא מסיפורים אלא מהוכחות של ממש, הרבנית מעורבת בהרבה מן הקורה במלחמות גור. איני יכול לקבוע כי היא יודעת הכל, אבל אין ספק כי היא יודעת מן האלימות וממה שעושים חסידים מסויימים, ובמיוחד אלו אשר אוהבים להתחנף אליה להוכיח לה כמה אלימים הם נגד אנשי הראש ישיבה. השאלה שאני מבקש להציב כאן, האם הרבי יודע ומאפשר זאת, או שלא מעבירים לו מידע עושים הכל שלא יידע

השאלה הזו היא המכרעת בקורה בגור. מפני שאם הוא יודע ונותן יד לפשעים הללו, אז המלחמה חייבת להיות בו אישית, זה מוכיח כמה מושחת הוא. ואם הוא לא יודע והדברים נעשים על חשבונו, חייבים אנו להיות זהירים ולא לפגוע בכבודו אם כי יש דברים שהוא יודע ואלו מספיקים בשביל שיורה לעשות סדר, אבל שוב, הדברים הקשים ובמיוחד האלימים האם את זה הוא יודע, לי כרגע אין הכרעה ברורה, אם כי יש לי תחושה שחלק מן הדברים הוא יודע, ובכל זאת, עד שלא תהיה לי הוכחה של ממש שהוא יודע, אני מליץ יושר ומגן עליו

ומכאן אני עובר לאותם בגור שעדיין שפויים, מדוע הם לא מוצאים את הדרך להכנס לרבי ולספר לו את האמת כמות שהיא, מה עושים אותם בריונים ואיזה שם רע זה עושה לגור. נכון, הגבאים לא מאפשרים הם מבקשים לדעת כל מה שידברו בפנים וכאשר מדברים מילה מיותרת מגרשים ואפילו מוציאים מחדר הרבי, ובכל זאת, כמה מן הרציניים בגור במיוחד הרבנים חייבים לעשות כאן צעד קשה ולדאוג שהרבי יידע את הקורה

נכון שאף אחד מהם לא רוצה לעבור את מה שעבר בשעתו הרב וקסלשטין כאשר נכנס לרבי ואמר לו כי נהג על פי הלכה והרבי קם וברח לחדר אחר מרוב כעס, ובכל זאת כאשר הגיעו הדברים למצב שכזה, וכאשר קבוצה ולא יחיד יכנסו לרבי ויעמידו אותו על המקום פשוט יאמרו לו שהוא לא יודע מה קורה וכי הוא חייב לברר את האמת לדבר עם מי שיאמרו לו את האמת, אולי הדברים ישתנו

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.