רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביוני 2020

מבזקים

נחשף: איש התקשורת החב"די רכש רבע ממניות האתר החרדי • מסמך הלוואה שהגיע לידי TheMarker מגלה, כי המיליארדר החרדי דן גרטלר עמד מאחורי עסקה שבה רכש העיתונאי יוסי אליטוב ב-2017, במקביל למשקיע נוסף, 25% מהמניות באתר 'כיכר השבת', ב-4 מיליון שקל. לפי הדיווח, לפני כשנה נמכרו המניות של משיח ואליטוב לישראל גולדשמידט, ששולט כיום באתר. כתב 'דה מרקר' נתי טוקר חושף עוד, כי "כיום מתמודד אליטוב כבעל מניות בקבוצה המעוניינת לזכות במכרז להפעלת תחנת הרדיו החרדית רדיו קול חי".

החשיפה בדה מרקר • העיתונאי החב"די יוסי אליטוב מגיב לטענה כי דן גרטלר העניק את ההלוואה כדי לשלוט ולהשפיע על תכני אתר 'כיכר השבת': "במסגרת ניסיון של השקעה במיזם בינלאומי של בניית פלטפורמות וידאו של שיעורי תורה בעולם באתר 'כיכר השבת', נלקחה הלוואה מגרטלר ללא ריבית. ההלוואה גובתה בביטחונות מלאים ובערבויות הנדרשות. גרטלר מסייע זה שנים בליווי פיתוח עסקים ויוזמות במגזר החרדי ותומך במיזמי לימוד והפצת תורה. גרטלר מעולם לא הביע עניין בתכנים המתפרסמים באתר. בסופו של דבר, היוזמה לא יצאה לפועל".

'ידיעות': כדי להחזיר את הלקוחות פצחו בסופרים במבצעים חסרי תקדים על מוצרים בודדים, אלא שבדיקה שלנו חושפת: מחיריהם של מוצרים רבים דווקא התייקרו, כך שבפועל אנו קונים פחות — אבל משלמים הרבה יותר. רשתות המזון, שעשו קופה יפה מהקורונה מעלים עכשיו מחירים בצורה דרסטית:

‏במהלך נאומו של השר ‎יולי אדלשטיין התפרץ לדבריו ח"כ נפתלי בנט ויצא מהמליאה. יו"ר הכנסת יריב לוין ביקר את התנהגותו של יו"ר ימינה: "התנהגות לא ראויה ולא מכובדת"

הרב דניאל דווידזון ראש מוסדות 'תורת אליהו' במקסיקו למימרן: "היהודים מאורגנים,סגרו הכל לפני 4 חודשים לכן מצבנו טוב, נפטרו 9 ונדבקו 500. חינוך הילדים אתגר שמשותף כעת לכל העולם, לכן אנחנו עושים ממחר, יומיים "תוירה'ס-טון" של שידור חי בינלאומי בהשתתפות 20 מגדולי ישראל בעולם":

מעלים הילוך בהסברה: מחר בעיתונות החרדית תחת הכותרת "הערת? הצלת!" יפרסם משרד הבריאות קמפיין חדש המעודד את הציבור להעיר למי שאינו שומר על ההנחיות ומסכן את הציבור.

הסקופים: משגיח בישיבת 'פני מנחם' של חסידות גור בבית שמש אובחן כחיובי לקורונה. רוב הבחורים לא נדרשים לבידוד לאחר ששמרו על ההנחיות כנדרש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.