רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביוני 2020

מבזקים

גור נדל"ן מטרידה אותו - מורינו הגאון החסיד רבי דניאל אלתר שליט"א, מקבל מאות טלפונים והטרדות מתלמידי הישיבות והכוללים של גור נדל"ן, גם בשעות הקטנות של הלילה.

 המחלוקת בסאטמאר מתרחבת לירושלים - מנהלי מוסדות סאטמאר בארה"ק החלו להחתים את החסידים בירושלים על מכתב נאמנות לרבי, ועל שורה של הוראות מחייבות.

הרב חיים נבון בטור ב'כיפה': הפתרון כדי להשאיר את בתי הכנסת פתוחים: לגבות חמישה שקלים בכניסה, כך בית הכנסת יהפוך למקום שמרוויח כסף וסגירתו תפגע בכלכלה:

גאב"ד 'דרכי תורה' הגר"א וייס מפרסם מכתב 'הבהרה' בעקבות פרסומים בשמו לפיהם יש לבטל את מצוות המילה ח"ו בגלל נגיף הקורונה וכביכול חשש להדבקה, "חס ושלום לא תהיה כזאת בישראל" כותב הרב בעקבות המודעות בשמו בצרפת:

מריבות בסיעת ש"ס בבני ברק במהלך ישיבת המועצה: יעקב זכריהו לגדליהו בן שמעון - "שום בת לא התקבלה לסמינר בזכות ציוץ בטויטר". גדליהו בן שמעון לזכריהו:  "סיימת ללקק לאריה דרעי ובסוף לא נהיית חבר כנסת". גדליהו לסגן ראש העיר הרב דדון "שקרן"

‏ארי קלמן: תקרית בכנסת; מוקדם יותר היום שנכנס השר ליצמן למשכן הכנסת הוא סירב להיבדק בבדיקת חום שיגרתית בטענה כי כבר חלה בקורונה. מאבטח ממשמר הכנסת מנע את כניסתו עד שהשר בדק חום.

ארי קלמן: שלושה ימים כבר חלפו ויושב ראש ועדת הכספים גפני שכח לכנס ישיבת ׳דחופה׳ של חברי הכנסת נגד המל״ל לבדוק את האפליה והעוול הוזעקים לשמיים בהטלות הסגרים רק על הריכוזים החרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.