רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביוני 2020

מבזקים


בני ביטון רה"ע דימונה בראיון סוער - מתייחס לראשונה בחצות בסקופים לתכנית ליצמן: אני אוהב מאוד את החרדים ויש אצלי 80 בתי כנסת, אבל אמרתי לליצמן שלא מתאים לנו לאכלס חרדים והעיר תהפוך ל'ערד 2'.

עוד מראש עיריית דימונה בחצות בסקופים: החרדים יהפכו לנטל על העיר, שבשנים האחרונות הצלחנו להצעיד קדימה. לא רוצים לחזור לאחור. אני אהיה מוכן להילחם ע"כ שיבנו להם עיר בכסיף, אבל העיקר שלא יבואו אצלי.

ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בטוויטר: קורא לחברי קבינט הקורונה - רדו מבתי הכנסת ומהציבור הדתי. פחות מ 4% ממקרי ההדבקה האחרונים התרחשו בבתי הכנסת. ההקפדה על מסיכות בהם גדולה בהרבה מהמקומות אחרים. אם אולמות אירועים ומסעדות פתוחים אין שום סיבה לסגור דווקא בתי כנסת:

בעיריית אלעד טענו בפני משרד הבריאות כי כמה מהחולים בשבוע האחרון כבר גרים בעיר אחרת אך טרם שינו את כתובתם בתעודת הזהות:

במסגרת החוק הנורבגי, סגן שר הפנים יואב בן צור מש"ס הגיש את התפטרותו מהכנסת ליו"ר הכנסת יריב לוין. במקומו ייכנס לכנסת, הבא ברשימת המפלגה - יוסי טייב:

פתח תקווה: ש"ס נחלה הפסד כשאיבדה אמש את המועצה דתית. תמיכתה בראש העיר גרינברג בבחירות הותנה בקבלת שליטה במועצה, אלא שאמש, גרינברג הביא להצבעה רשימת חברים חדשה בראשות רוברט יוסיפוב, איש אמונו.

ישראל פרוש, ראש עיריית אלעד, למנדי ביתאן בכאן מורשת: "לראשונה אני מבין את המגזר הערבי השפוי ואת האתיופים שטוענים לאפליה, אחרי שטוענים שעיר כמו שלנו שהתושבים שומרים על ההנחיות היא עיר לעומתית"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.