רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בספטמבר 2019

ווארטים

״שנה חדשה עוד מעט תחל, וגם בסופה של שנה זו רציתי לאחל,
שתהיה זו שנה טובה ומתוקה, שנה של בריאות שקט ושלווה, שנה של תקווה ושלום, שנה שבה יתגשם כל חלום, שתהא שנת שגשוג והצלחה, שנה של התחלה חדשה, שנה מלאת אושר ושמחה עם המון הנאה ושפע ברכה.״

חסיד סקווירא נסע לאומן לראש השנה הרבי מסקווירא הורה לזרוק את ילדיו מן המוסדות ואותו מן השכונה - כששמע זאת החסיד אמר, ידעתי כי רבי נחמן יוציא אותי מן הגהינום אבל לא ידעתי שכל כך מהר

האדמורים עושים עסק גדול מהדג בטיש כי הם אומרים שצדיקים מתגלגלים בדגים. וקשה למה אדמורים מתגלגלים בדגים וכי יש להם עבירות? אלא שיושב רבי בטיש כמעט בלי מנין ומקנא ברבי פלוני שיש לו הרבה חסידים על הפאראנצ'ס אז מכניסים אותו בתוך דג ענק וטעים ומביאים אותו לטיש של אותו רבי והוא גם נמצא בטיש של הרבה חסידים והרבי מחלק שיריים לכל החסידים וכולם מאוד אוהבים אותו ונהנים ממנו וחולקים לו כבוד אחרון.

עומד לו יהודי ביום חמישי בכותל, אומר לרבונו של עולם, יש לי ביום שני עסקה של 60 מיליון דולר, אני חייב לארגן עד אז 6 מיליון מקדמה.
אני מבטיח, אם תעזור לי עם ה6 מיליון, אתן הרבה צדקה..
עודו מדבר שומע הוא על ידו יהודי שזה עתה הגיע ממחניודה, מוציא פתק ומתחיל לקרוא: רבונו של עולם, מחר שבת, אני חייב חמש עגבניות, שני מלפפונים, חתיכת עוף ואם אפשר קוגל עם כמה חמוצים..
מוציא איש העסקים 150 שקל מהכיס, נותן לזה שעל ידו ואומר, קח את הכסף ולך מפה מהר, אתה שובר את השוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.