רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2019

אלי ישי על עתיד 'יחד'

אלי ישי:
שלום חברים,

מדינת ישראל נגררה אמש בחוסר אחריות למערכת בחירות נוספת ומיותרת. ההישגים שהשגנו בבחירות האחרונות היו אמורים לאפשר לנו לפעול רבות ונצורות לטובת הציבור שבחר בנו. אך לצערי, במהלך ציני ומופקר, בחר איווט ליברמן לגרור מדינה שלמה למערכת בחירות בזבזנית שתעלה לכולנו מיליארדי שקלים ותשתק את המשק הישראלי לחצי שנה נוספת, לפחות.

אנחנו בתנועת ׳יחד׳ נשקול את צעדינו בכדי להיערך בצורה המיטבית לקראת הבחירות הקרובות. בשבועות הקרובים נבדוק את כל האופציות הקיימות על השולחן. נכנס אל מרן רה״י הגר״מ מאזוז שליט״א, נציג בפניו את מכלול השיקולים ונבקש את הכרעתו. עלינו לזכור, המחויבות שלנו היא לציבור הבוחרים שנותן בנו את אמונו ודורש שנפעל לקידום הערכים החשובים לכולנו: תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל.

ובשורה התחתונה, לקח גדול עלינו ללמוד ממערכת הבחירות האחרונה: רק יחד ננצח. הוכחנו באופן חד משמעי כי באמצעות האחדות ניתן להגדיל דרסטית את כוחו של הציבור החרדי. כוחה האלקטורלי הגדול של מפלגת ׳יחד׳ הביא להישג חסר תקדים למפלגות החרדיות. מפלגות שבחרו להתפצל ולהתפלג, נמחקו מן המפה הפוליטית, לעומת זאת, מפלגות שיצרו חיבורים ואיחודים, התעצמו והגדילו את כוחן.

יחד ננצח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.