רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2019

מבזקים


‏'ישראל היום': ההצעה החריגה של דרעי בחוק הגיוס הצטרפה להתפשרות שכמותה לא עשו החרדים מאז קום המדינה. מועצת גדולי התורה החסידית קיבלה את הצעת החוק שליברמן דרש עם כל הסנקציות, והסכנות מבחינת החרדים.

חן ארצי בידיעות: האתגר שהציב ליברמן יגרום לקהל החרדי לצאת יותר מהבית בבחירות בשביל להוכיח שכוחם לא נפגע והוא לא ניצח. אם מבחינת נתניהו ליברמן הוא שמאל, הרי שמבחינת החרדים ליברמן הוא צורר היהודים.

‏סגה"ש פרוש ב'המבשר': "על הציבור לזכור שלא הצלחנו לסיים את החקיקה להסדרת מעמד לומדי התורה - בגלל ווטו שהוטל ע"י מי שנחשב שותף פוטנציאלי של הקואליציה. עלינו לשאוף שכאלה שותפים לא יהיו בעלי השפעה בעתיד".

"ידיעות אחרונות":יו"ר "הימין החדש" שר החינוך נפתלי בנט דיבר ישירות עם יו"ר "האיחוד הלאומי" חה"כ בצלאל סמוטריץ כמו"כ שוחח עם יו"ר "הבית היהודי" חה"כ רפי פרץ ונפגש עם יו"ר "זהות יהודית" משה פייגלין.המטרה,לאחד את כל מפלגות הימין הקטנות כדי לא לאבד שוב קולות ממחנה הימין.

עמיחי אתאלי..‏פרסמנו הבוקר את האופן שבו נפתלי בנט מתכנן לבלות בתקופה הקרובה: נסיון להקים חזית ימנית מאוחדת שתרוץ תחת פתק אחד (ימין חדש, בית יהודי, איחוד לאומי, עוצמה יהודית ופייגלין). וגם לשוב ולהופיע בישיבות ממשלה ואפילו קבינט ככל שיתקיימו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.