רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2019

ידיעות כלליות

סקר מנדטים חדש של ׳כאן 11׳: ׳הליכוד׳ 35. ׳כחול לבן׳ 34. ׳ישראל ביתנו׳ 8. יהדוה״ת 8. ש״ס 7. ערבים 6. ׳העבודה׳ 5. ׳מרצ׳ 5. בנט ושקד 4. איחוד הימין 4 ובל״ד 4. אורלי לוי ופייגלין לא עוברים את אחוז החסימה.

סקר מנדטים חדש של קמיל פוקס ב׳ערוץ 13׳ - ׳הליכוד׳ 36. ׳כחול לבן׳ 33. ׳ישראל ביתנו׳ 9. ש״ס 7. יהדוה״ת 7. איחוד הימין 7. ערבים 7. ׳מרצ׳ 6. ׳העבודה׳ 4 ורע״צ - בל״ד 4.

יוסי אליטוב: ‏שמונת המנדטים שהסקרים נותנים לליברמן הלילה, יתפוגגו תוך חודש ויעלמו בהרעשה המדינית של נתניהו. הוא יזדקק לניסים כדי לעבור את אחוז החסימה.

יו״ר ש״ס השר דרעי למימרן ב׳קול חי׳ - ״בפגישה הראשונה שלי אחרי הבחירות אצל רה״מ, הוא התעקש שיש לו מידע מוצק על תוכניות ליברמן לא לתת לו להקים ממשלה. הוא דרש דברים הזויים! בנוסף לכל מה שחשף יריב לוין הוא ביקש עוד דברים רבים: תקציב הזוי של 2 מיליארד שקל, מינוי שגרירים והקמת רדיו רוסי. זה דרישות למפלגה של 15 מנדטים״

מקלב מכחיש לגלסנר באולפן 'קול ברמה פלוס' את הטענות עליו:* "לא הייתי במשרד הביטחון פעם אחת בשביל חוק הגיוס. מעולם לא דיברו איתי על החוק הזה. זורים לאנשים חול בעיניים בשביל להסית נגד הציבור שלנו"

עוד מהשר דרעי למימרן ב׳קול חי*׳ - ״ליברמן קיבל מהציבור החרדי שיתו״פ שנמשך 25 שנה. הוא קיבל כניסה לציבור החסידי, הליטאי והספרדי. הוא מוקף בחרדים מכל המגזרים. עבדנו איתו יחד בעשרות רשויות ובסוף הוא בגד בצורה הכי קשה. לצערי היו חרדים שעבדו עם מקורבי ליברמן והציעו להם פשרות בשם כל החרדים. הם גרמו לנזק קשה״

השר דרעי למימרן ב׳קול חי*׳ - ״לא היה תנאי עם ליברמן על הגיוס בתמורה לליאון, אבל כן אני אמרתי אישית לרבנים בבחירות שכדאי לתמוך בליאון גם כי הוא אדם רציני ויר״ש וגם כי ליברמן יידע להכיר טובה כנגד״

עוד מהשר דרעי למימרן ב׳קול חי*׳ - ״התעקשתי שלא ייקבעו תאריך לבחירות באלול כדי לא לפגוע בעולם הישיבות. אבל ליברמן התעקש והצהיר בגלוי: מה שטוב לש״ס לי טוב הפוך. ניסינו גם לדחות לאחרי החגים ורה״מ סירב בתוקף״

חדשות 13: ‏פרשת הציוץ של יאיר נתניהו: בשל העובדה שמדובר בהתיישנות - ההערכה היא שבפרקליטות לא יבדקו את החשד כי בשנת 2009 מינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את יהודה ויינשטיין ליועץ המשפטי לממשלה בעקבות דרישתו של אביגדור ליברמן.

השר לשעבר אריאל אטיאס לרשת ב': "אפשר לתרום שלא על מנת לקבל פרס. זה לא מחייב שבגלל זה אתה צריך להיות בתפקיד. יש בכך זכות גדולה, יש בש"ס אנשים מצוינים ולא צריכים את התוספת שלי".

ראש הממשלה נתניהו: ליברמן הוא ״המפיל הלאומי״. הוא מפיל סדרתי של ממשלות ימין.

ראש הממשלה נתניהו: ליברמן אומר שהפיל ממשלת ימין בגלל חוק הגיוס. אומר שזה בוער בו. אבל הוא הצטרף לממשלתי ב2016 כשהיה חוק גיוס מקל יותר ונוח יותר לחרדים. ליברמן לא אמר מילה. אפילו לא פסיק.

ראש הממשלה נתניהו: פתאום ליברמן נגד החרדים. איזה ליברמן, ליברמן שלנו? 20 שנה הוא עושה דילים עם החרדים.

עוד מנתניהו: בסוף החודש תתקיים כאן בישראל פסגה ביטחונית משולשת -ישראל, ארה״ב, רוסיה.

סגן השר איציק כהן: ״מקווה שיעיפו את ליברמן לפח אשפה של ההיסטוריה״.

עוד מסגן השר איציק כהן - ״לא האמנתי שאפשר להגיע לכזה שפל. ליברמן הוא מחבל סידרתי. מ-1996 הוא לא מפסיק לעשות נזקים לכלכלה הישראלית. האיש הזה הוא נזק בלתי הפיך. תמיד הוא נכנס לממשלה, הורס ויוצא. הוא איש בלי אג׳נדה. רק זחיחות ויהירות״.

אבי ‏גבאי בריאיון למהדורה המרכזית ב'ערוץ 12' - "לא אגיד יותר שלא אשב לעולם עם נתניהו, המטרה שלי הייתה לעצור את החקיקה".

מיכאל שמש חושף ב'כאן 11': יו"ר 'הבית היהודי' הרב רפי פרץ לרה"מ נתניהו - "קח את איילת שקד לליכוד".

עוד מיכאל שמש ב'כאן 11': הרב פרץ חושש מהאפשרות ששקד תנסה להדיח אותו מתפקיד יו״ר המפלגה, וגם מהאפשרות שהימין החדש תתמודד עצמאית בבחירות ותפגע בכוח גוש הימין.

יו"ר סיעת יהדוה"ת חה"כ יעקב אשר ל'פילפוליטיקה' ב׳קול חי׳ - ״לאורך השבועיים האחרונים היה ברור שליברמן הולך 'על הראש' של ביבי בלי שום אידיאולוגיה, רה"מ העלה את החשש הזה בתחילת המו"מ והתברר שזו לא היתה פראנויה. הליכוד התנהלו עם ליברמן בנחמדות כדי לא להרגיז אותו ורק הפסידו מזה״.

זאב קם ב'כאן 11': ‏על אף הבחירות החוזרות, מסתמן כי בכל המפלגות יוותרו על הפריימריז ויישארו עם אותן רשימות. גם במפלגת 'כחול לבן', שבה אין פריימריז, הרשימה צפויה להישאר זהה לקראת הבחירות בספטמבר.

‏השר יריב לוין לאודי סגל ב'ערוץ 13' - "לאביגדור ליברמן יש שנאה כמעט תהומית לראש הממשלה בנימין נתניהו. אנחנו הסכמנו לתת ל'ישראל ביתנו' את תיק הביטחון, קליטה, המשרד לענייני מודיעין מובטל, זכות וטו על מי יהיה השר לענייני ירושלים".

׳כאן 11׳: בכ״ט תמוז יוגשו הרשימות הסופיות של המפלגות.

ח"כ יעקב טסלר באירוע מועצת הקהילות באשדוד: ליברמן מוכיח שהוא אף גרוע מלפיד, הוא פועל רק לפי מה שנוח לו, ומתנהג כמו פיל בחנות חרסינה כשבדרך הוא רומס כל מי שאפשר, כעת זה הציבור החרדי הקורבן שלו.

יאיר שרקי בטוויטר: ‏קמפיין מעניין שרץ בוואטסאפ החרדי - גיוס חרדים לתפקידים טכנולוגיים בשירותי הביון של ישראל.

ערוץ 13: יעלון ואשכנזי טוענים כי לפיד צריך לוותר על הרוטציה לראשות הממשלה עם גנץ.

רז שכניק: ‏ברייקינג: חדשות 12 במגעים ראשוניים עם ד״ר קמיל פוקס כדי שיצטרף כבר בבחירות הקרובות לביצוע סקרים וכמובן לביצוע המדגם הקריטי בליל הבחירות. אם המגעים יעלו יפה, יחליף פוקס את ד״ר מינה צמח ומנו גבע. פוקס בתגובה: ״ממש אין שום דבר כרגע״ חדשות 12 בתגובה: ״לא התנהלו מגעים עם קמיל פוקס״

אריאל כהנא: ‏מגעים מואצים בין נפתלי בנט ומשה פייגלין לריצה משותפת. השניים נפגשו השבוע ברוח טובה. על הפרק בלוק טכני בין הימין החדש וזהות.‎

‏טל שניידר: אין שום צורך בסקרים. לא עכשיו ולא עד 17 בספטמבר. היה סקר אחד ב- 9 באפריל. זה מספיק. תעשיית הסקרים והמדגמים היא בלוף.

‏החלב מתייקר: שר האוצר משה כחלון חתם על צו ההתייקרות של מוצרי החלב. גורמים בתנובה אומרים כי יעלו את המחירים רק אחרי חג השבועות.

‏יו"ר הבית היהודי, הרב פרץ, על הדיווחים כי אמר לנתניהו לקחת את איילת שקד לליכוד: "הפרטים אינם נכונים. בפגישתי עם ראש הממשלה הנושא היחיד שעלה, הוא הצורך בהקמת ממשלת ימין, ותכניותיי כשר חינוך".

מועצת עיריית ירושלים אישרה את תקציב הבית הפתוח בעיר. כהרגלם, חברי המועצה מהסיעות החרדיות יצאו בזמן ההצבעה ואפשרו להצעה לעבור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.