רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2019

אני לא שוה את המשפחה שלך

שלום מהטלפון החכם!

אתה מחזיק אותי בשתי הידיים כל כך בעדינות.

אתה מבטיח שאני תמיד איתך.

אם אני נופל לך אתה מוודא שאני לא נפגע.

תמיד יש לי את תשומת הלב שלך.

אתה מתרגז אם אחרים מפריעים לנו בזמן שלנו יחד.

 לעולם לא תעזוב את הבית בלעדי.

 לעולם לא תשכח אותי במונית.
או בכל מקום אחר.

אם אתה לא יודע איפה אני לרגע, אתה נכנס לפאניקה.

כאשר אתה אוכל, אני לידך.

כאשר אתה על האסלה, אני איתך.

כאשר אתה ישן, אני על יד הכרית שלך.

כאשר אני צועק אתה ממהר להרים אותי.

כשאני חלש אתה מטעין אותי.

אתה מקשט אותי בבגדים יפים.

בכל חודש אתה מפנה כסף בשבילי.

אתה משדרג אותי ברגע שיש משהו חדש בשבילי.

כאשר אתה משועמם אתה מוצא אותי מעניין.

כאשר אתה עצוב אני מביא חיוך על הפנים שלך.

כאשר אתה חוזר הביתה מהעבודה אני העדיפות הראשונה שלך.

אתה מבלה איתי יותר זמן מאשר עם המשפחה שלך.

אבל אל תשכח!

לא היה אכפת לי אם לא עשית שום דבר מן הנ"ל כי אין לי רגשות בשבילך.

אני לא אוהב אותך.

המשפחה שלך כן!

ולכן תעזוב אותי לפחות בזמן הנהיגה, משפחתך מחכה לך!!!

"ואהבת לרעך כמוך"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.