רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2019

מבזקים

העיתונאי דוד דמן במאמר ב׳הארץ׳: ״ליברמן הצליח הפעם לשרוף סופית את הקשרים עם החרדים. לו זה היה תלוי בו, היה מעדיף להיכנס לדמות לפיד, כרשע התורן, ולסחוט אמפתיה חילונית. אבל החרדים חכמים מספיק כדי לתת לו לגווע, פוליטית, בשקט״.

ליברמן: "בבחירות הבאות נגיע ל-17 מנדטים או יותר נשאף להגיע ל18 ח'י"

ליברמן: "בני גנץ לא המועמד שלנו להרכבת הממשלה , לא עכשיו ולא בעתיד , נתמוך רק בממשלת ימין"

ח"כ פינדרוס לבריטקופף בתוכנית 'שניים אוחזים' ב'כאן מורשת': לו ינקלביץ' הייתה פורשת ומצטרפת לקואליציה הייתי מאוכזב. אדם צריך להיות אמין לבוחריו. הלחצים עליה לא היו ראויים. מאותה סיבה שאני חושב שליברמן בגד בבוחריו אני חושב שאסור היה לה לפרוש.

איש ׳דגל׳ אברהם ובר ב'קול ברמה': בליל ספירת קולות החיילים יועצו של ליברמן ישב איתנו בספירה, ואמר לי ״איווט שלח אותי לוודא שהוא יהיה לשון מאזניים״. להערכתי כבר אז הוא תכנן את המהלך נגד נתניהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.