רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2019

מבזקים

האסטרלוגית החרדית מרים בנימיני בגל"צ- ה17 לתשיעי אינו תאריך טוב לבחירות המצב הפוליטי ישאר אותו דבר ולא ישתנה מציעה שישנו לתאריך אחר אמרתי כך גם על התשיעי באפריל.

ח"כ עודד פורר על איומי החרדים: ליצמן וגפני - אנחנו לא עובדים אצלכם. איומי החרמות מצד הסיעות החרדיות מזכירות שיטות ממקומות אחרים, ולצערי ישנם מפעלים הסובלים מאיומים דומים. מבחינתנו אין חרם.•

מאדמקר בחצות בסקופים: בשיא הדרמה! האדמו"רים מסלונים וויז'ניץ הביעו חשש מפשרה בחוק של ליברמן, והציבו איום לפרישה ממועצת גדולי התורה של אגו"י. התנהלו שיחות עם אדמור"ים נוספים אבל האיום לבסוף נגנז.

אשר מדינה בטורו ב'הדרך': "היהדות הנאמנה 'זכתה' לאויב מר ונמהר בשם אביגדור ליברמן. תשכחו מכל קריצות העיניים והלחישות מאחורי הקלעים, לפנינו נגלה אדם חסר מעצורים נטול קווים אדומים, הוא משחק באש כמו פירומן מטורף וחסר אחריות. לא נשכח ולא נסלח".

ריבלין מגיב לטורו של מדינה: ‏אושי ידידי. כולם ידעו מי זה אביגדור ליברמן האמיתי. מרן הגר"ע יוסף כבר קרא לו שטן לפני עשר. כל קריצות העיניים שאתה מדבר הגיעו מהחברים שלו בש"ס שאחד מהם מוכר לך היטב. הם תמיד אמרו אביגדור רק מדבר. אביגדור הוא משלנו. אז אל תגלגלו לנו עיניים כעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.