רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 במאי 2019

מבזקים

נחשוני ב'ידיעות': המפלגות החרדיות דורשות מרה"מ להקים מחדש ועדה של אנשי מקצוע שתדון בבקשות למתן היתרים לעבודה בשבת ותקבע באילו מקרים יש להיענות להן - מטעמים של פיקוח נפש בלבד.

עוד מ'ידיעות': הוועדה תורכב ממומחים ליישום ההלכה ומעמדה יוסדר בחוק כמייעצת לשר העבודה בבואו לחתום על היתרי עבודה. במידת הצורך היא תציע פתרונות כחלופה לעבודות הבינוי, התשתית והתחזוקה הרגילות.

'מרכז העניינים': רבני ערים יתכנסו היום לאסיפת חירום למנוע הכללת 'חוק הכשרות' בהסכם הקואליציוני. לדבריהם, החוק המוצע לא בא להפריד בין המשגיח למושגח אלא נועד לנשל את רבני ישראל מעיסוק בכשרות.

ראש עיריית יבנה צבי גוב-ארי על הפרסום ב'ידיעות' שמתוכננת שכונה חרדית בעירו: אין בכוונתי להרשות הקמת שכונה חרדית. אינני פוסל אף אדם אבל משמעותה של שכונה חרדית הינו שינוי אופיה של העיר על כל המשתמע מכך.

ממשיך להסית! יאיר לפיד בטוויטר: יש סיכומים עקרוניים בין הליכוד למפלגות החרדיות. מקצר לכם את העיקר: מכרו אתכם. בגדול. שימו לב גם לתרגיל הקבוע - הם מנסים להבליט את הנושאים העקרוניים (גיור, גיוס) כדי שאף אחד לא ישים לב לזה שמדובר בתקציבים שלא היו כמותם מעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.