רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 במרץ 2019

מהנעשה והנשמע בכת לב טהור

מאת קו החדשות לב טהור

שבוע סוער של חדשות סיפור המתח בהמשכים שמגישים חברי הכת ההזויה "לב טהור" ובראשם הליצן מחלל השבת והכופר בדברי חז"ל נחמן הלברנץ שר"י ושותפו נחום יעקב וויינגרטן
יום א', מגיעה לארה"ב חיה שרה מלכא (וויינגרטן) גרושתו של מחלל השבת מרדכי יואל מלכא (הנהג החוטף בחטיפה שנעשתה בשבת חנוכה האחרון). היא מתאכסנת יחד עם אח בעלה לשעבר חיים צבי מלכא בבנין בית המדרש ותיקין בבארא פארק. דרך אגב המקום הפך למקום המקלט והמשרד הראשי של אנשי לב טהור בניו יורק.
יום ב', חיה שרה מלכא מגיעה לבית המשפט לעניני משפחה ומנסה לספר שקרים וכזבים לשופט כי צריך לקחת את ילדיה של הגב' טלר, בעזרת ה' השופט פוקד להוציאה מאולם בית המשפט.
יום ג', יחזקאל משה מלכא גיסו של הארכי-טרוריסט ומחלל השבת הכופר נחמן הלברנץ וחתנו של שלום אלטר נעצר ע"י הרשויות.
יום ג', עורכי הדין של יעקב חיים רוזנר הגישו בקשה לשחררו בערבות של שני מליון דולר. בית המשפט החליט לאור ההאשמות הכבדות לא לקבל את בקשת השחרור בערבות בשום אופן – הוא ימשיך לשבת בכלא יחד עם שאר העצורים עד למשפטו.
יום ד', האשמות חמורות ביותר הכוללים נסיון לחטיפה ונסיון לרצח איום ברצח ועוד מוגשים נגד יחזקאל משה מלכא ונחום יעקב וויינגרטן, כפי הנראה הם עתידים לבלות שנים רבות בכלא. האף בי איי עקב אחריהם והאזין לשיחותיהם במשך השבועות האחרונים וזו התוצאה.
בחופף לאישומים נגד יחזקאל משה מלכא הצהיר התובע כי נוספו עוד אישומים כבדים כנגד נחמן הלברנץ ושותפיו הכוללים איום ברצח ותכנון חטיפה נוסף, על פי כתב האישום נחמן התקשר מבית כלאו לאחותו הגב' טלר ואיים עליה כי באם בתוך שתים עשרה שעות היא לא תתן מרצונה הטוב את ילדיה לשליחיו היא תחוסל, והוסיף כי אינו מפחד מרשויות החוק וכי הוא "ימסור את נפשו" על כך.
בעקבות שיחות הטלפון של אנשי לב טהור בו הם חוזרים שוב ושוב כי "ימסרו נפשם", החליטו הרשויות להעביר את עצורי לב טהור לבידוד מחשש להתאבדות.
יום ד' נודע שבשבוע שעבר ילד נפטר במחנה לב טהור בגוטמלה, אנשי הכת מכחישים כרגע אבל ברור כשמש שההכחשות נובעים מפחד חקירת הרשויות.
יום ד', כמה בני משפחת רוזנר בארה"ב מגיעים לביקור במחנה לב טהור בגוטמלה, עדיין אין פרטים ברורים מה הייתה מטרת הביקור
יום ד' לפנה"צ התקיימה ישיבה מיוחדת כאן בארץ בין נציגי משרד הרווחה לשגריר גוטמלה בענין לב טהור.
כותרות קצרות - הנהלת לב טהור החליטה לנסות בכל דרך להפליל את העסקנים המסייעים לגב' טלר ולשאר פליטי הכת ולסבכם עם רשויות החוק בארה"ב - שלום אלטר ואברהם דינקל קיבלו הבטחה מהנהלת לב טהור כי יקבלו חזרה את נשותיהם בתנאי שייסייעו בענין - שוב נעשה נסיון להשתיל מאנשי לב טהור בתוך קהילת הגרים בגוטמלה סיטי כדי לקבל מידע בזמן אמת - אוריאל גולדמן דובר לב טהור שב לגוטמלה אחרי שהיה של כמה חודשים בארה"ב - יואל מלכא ואשתו (ביתם של משפחת חיון מאלעד) נענשו בהפרדה ובלקיחת ילדיהם כעונש על כך שמכתב האם זלג החוצה ובו היא כותבת טענות כנגד מאיר רוזנר – פנחס פדר מאנשי לב טהור לשעבר נחקר בשבועות האחרונים באף בי איי וכפי שנשמע הוא משתף פעולה עם הרשויות – נחום יעקב וויינגרטן משוחח לילה לילה עם נשות הקהילה ומכינם ל"מסירות נפש" כלשונו, כפי שמסרה אחת מנשות הקהילה ההחלטה היא כי באם יפרצו הרשויות למחנה הנשים צריכות לשחוט את הילדים "על קידוש השם"
אנו כאן בקו חדשות לב טהור נמשיך לדווח על כל התפתחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.