רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במרץ 2019

למה העדיף מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז לתמוך בג' ולא בשס

מאת איש יחד

אם שאלתם למה העדיף ראש הישיבה הגר"מ מאזוז לתמוך בג' ולא בתנועת שס .
כמה תשובות בדבר.המון אנשים קיבלו תשובה מתומצתת מדוע העדיף ראש הישיבה הגר"מ מאזוז לתמוך בג' ולא בתנועת שס.

אבל למי שרצה עוד כמה נקודות אמיתיות לפני ההכרעה הגורלית להלן: כמה תשובות בדבר.

1 יחד היא מפלגה כללית גם של ספרדים, וגם של אשכנזים, גם מסורתיים וגם חילונים.
כמו כן יהדות התורה היא מפלגה כללית ויש להם נציג ספרדי ברשימה. בנוסף תמיכה בג תחזק את תנועת יחד במערכות בחירות נוספות שייערכו. לא הלכנו לאף מקום אנחנו כאן ונישאר בשבילכם תמיד.
שס היא מפלגה ספרדית בלבד.
אז יותר טיבעי לתמוך ביהדות התורה שקיבלה את מדיניות הימין, שמירת השבת והצלת עולם התורה.

2. דרעי שמאלני. גם בעבר הבטיח שיילך עם הימין בראשות שמיר בשנת 92 ובגד בבוחריו ונכנס לממשלת שמאל רבין ושולמית אלוני ממרץ. הפעם הוא הבטיח אבל כאמור הבטחותיו שווים לקליפת בצל.

3. מחדל דרעי כשר הפנים, כאשר דחה את בקשת בגץ להעביר החלטה בנושא השבת וטען "החילונים יחליטו איזה שבת הם רוצים" ורק לאחר לחץ מהציבור המסורתי והדתי העביר את חוק המרכולים וגם זאת רק לאחר  שבגץ החליט במקומו לפתוח עסקים בשבת ולחלל שבת. דרעי העביר פשרה בחוק וכך יכולים ראשי ערים להגיש בחסות החוק בקשה לפתוח עסקים בשבת ומאז פותחים תחנות דלק ורשתות שיווק על פי חוק בשבת. דרעי פגע כתקדים בסטאטוס קוו.

4. מחדל מתחם התחנה. בהוראת דרעי ברח ח"כ מלכיאלי בהצבעה על פתיחת מתחם התחנה בשבת וגרם לחילול שבת המוני בעיר הקודש ירושלים. ייזכר לדורות ודרעון עולם.

5. דרעי אינו נשמע לדעת תורה, ועל כך העידו חברי מועצת חכמי התורה הרב אלבז והרב בעדני שרצו להחזיר את אלי ישי אבל דרעי התנגד לכך ברוב חוצפתו ויהירותו.

6. דרעי הסכים למתווה הכותל וכרע ברך בפני הרפורמים קיבלו אחיזה בכותל המערבי שריד בית המקדש. על זה דווה ליבנו.

7. דרעי ברוב חוצפתו וגאוותו הטיל ווטו על מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז למרות כל הוויתורים ולמרות בקשת הגר"ש בעדני והרב אלבז מחברי חכמי מועצת חכמי התורה. דרעי מזלזל בכבוד התורה ואינו נשמע לדעת תורה.

8.דרעי זילזל בכבודו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל וניצל את זכרו בהצגה ותרגילים על חשבון הציבור לצורך פוליטי. ובכה בדמעות בצל "עובדיה...עובדיה". אין לו מחילה על חילול ה' הגדול והנורא וביזוי גדולי הדור. ולא נשכח את דיבורי הביזוי וההשתלחות בראשל"צ הרב משה עמר שליט"א ותקף אותו כאחרון הריקים והפוחזים. ומי שלא מחה ייתן את הדין.

יש עוד הרבה מה להוסיף, אבל אין מספיק תווים בווצאפ כדי להכיל את המקרים והמחדלים. ומי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד. גרשו את הפחד מפני דרעי ועדת מרעיו ואל תהיו שותפים לחילולי שבת, ביזוי רבנים ופגיעה בכותל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.