רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במרץ 2019

מבזקים

לפי סקר ׳ידיעות׳ - 68% תומכים בתחבורה ציבורית בשבת, 57% בעד חוק שיכפה על בחורי ישיבות להתגייס ו- 68% בעד לאפשר להתחתן בנישואים אזרחיים. ש״ס בתגובה לסקר: ״תנועת ש״ס דואגת לשמירת הזהות היהודית של מדינת ישראל, ומתנגדת למהלכים שימחקו לחלוטין את הזהות הזו״.

ראשי ארגון הרבנים ‘פיקוח-נפש’ – בו חברים גם בכירי בי”ד רבני חב”ד – יצאו בהודעה שלא להצביע ג’, בגלל התבטאויות גפני על שטחי ארץ-ישראל • “למרות פניותינו החוזרות ונשנות, גפני סירב לחזור בו מדבריו. גם בקשותינו מיהדות התורה להתנער באופן רשמי מהדברים – מעולם לא נענו!”

'חב"ד ניוז': היום הושק אתר חדשות חדש בשפה האנגלית, שיתחרה באתרים collive.com ו- crownheights.info הפופולריים באנגלית. מאחורי האתר עומדים קבוצת עסקנים המבקשים לשמור על צניעות באתר החדש שכתובתו הוא anash.org

טוכפלד בטורו ב׳ישראל היום׳: מארק מלמן היועץ הבכיר של לפיד וכעת של ׳כחול לבן׳ משוכנע שהפעם זה יקרה - ש׳כחול לבן׳ תנצח את הבחירות ותרכיב את הקואליציה. לטענתו הם יביאו עוד חמישה מנדטים על חשבון גוש השמאל וביבי בגלל קמפיין אגרסיבי יפיל מפלגה ימנית אחת שלא תעבור.

׳כאן 11׳: הקמפיין של ׳הליכוד׳ המתוכנן לשבוע שלפני הבחירות: להכתים את כל בכירי ׳כחול לבן׳ בעבירות פליליות, כדי להסיט את תשומת הלב מנתניהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.